2777
2789
عنوان

سقط کردم😞

2515 بازدید | 114 پست

از درد مردمو زنده شدم نمیدونم کامل سقط کردم یا نه هنوز ی چیز کرمی مانند بزرگ ازم دفع شد که انگار چنین توش بود و کلی لخته اون لحظه از درد مرده زنده شدم 😢الان بهترم ولی خب بازم درد دارم با قرص سقط کردم سه تا خوردم خیلی حالم بده یکم تب دارم 

لعنت به بیمارستانا که قبول نکردن من اونجا سقط کنم با اینکه جنین تو شکمم مرده بود درد سقط منو نکشه درد اسهال منو میکشه

😭از مامانم خجالت میکشم داره گند کاریمو جمع میکنه😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فرقی نمیکنه تو بیمارستان یا تو خونه باشی. اتفاقا تو خونه بهتره.همون دردو میکشی. اونجا مثل حیوون با ادم برخورد میکنن مخصوصا دولتی

زمانه بس که پلیدو پلشت و مسخره شد، عیارسنجی خورشید کار شب پره شد!

چرا سقط کردی عزیزم

جنبنم توقف رشد کرده بود دیگه ضربان نداشت دکتر دستور سقط  داد ولی هیچ جا جاضد نشدن سقط کنن حتی قبول کردم یستری بشم باز گفتن مسئولیتش با خودته تا خونریزی قطع نشه مرخص نمیکنیم حتی ده روز 

قرصم غیر قانونی گرفتیم

فرقی نمیکنه تو بیمارستان یا تو خونه باشی. اتفاقا تو خونه بهتره.همون دردو میکشی. اونجا مثل حیوون با ا ...

صبح واقعا مثل حیوون باهام رفتار کردن خصوصیا اصلا قبول نکردن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش