یکی از فامیلای دور ما بنده خدا سی سالش بود با سه تا بچه چاه کن بود خیلی هم تند و فرز بود یه گروهی پیداش میکنن و میگن این قدر بهت میدیم با چند نفر دیگه بیایین فلان جنگل هر روز بکنین چون زیرش گنجه اینام هر روز میرفتن دوماه تموم کندن تا این که یه روز خبر اوردن فلانی توی جنگل مرده از بس کنده بودن رسیده بودن به گازهای زیر زمینی اونجا خفه شدن دونفر یکی نجات پیدا کرد
میشه برای شادی روح پدرم یه صلوات بفرستید🥺ان شالله حاجت روا بشید مرسی❤
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
طرفای خونه پدرم هستش ولی بابام اصلا اهل این حرفا نیست میگه آرامشم مهمترین چند سال پیش یه چاله فاضلاب ...
همه مردا یکی دولار این کارا کردن😂😂
از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوههای زیبای جسم و زنانگیاش.(امام موسی صدر)
ن عاشق بودن با عاشق بدست آوردن فرق داره ایشالله پیدا کنی
ممنونم
از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوههای زیبای جسم و زنانگیاش.(امام موسی صدر)
چرا همه تعریف کردن بعد دراوردنش هیچکس زندگیش خوب نشد همه تباه شد ک 😂
آره عزیزم واقعا همینطوره .دختر همسایه مامانمینا .این بنده خدا شوهرش باچند نفر دیگه میرن کوههای اطراف تهران گنج پیدا کنن حالا خدامیدونه پیدا کردن یانه نمیدونم ولی انگار همونجا دعواشون میشه زدن شوهر این خانمو کشتن بعد این رفت شکایت .شاید ۷,۸سال پیش بود دیه گرفت فکر کنم ۳۰۰ ۴۰۰ میلی گرفت .ولی خب به اینم وفا نکرداینقدر درگیر چک و سفته شدافتاد زندان خلاصه خیلی بدبختی کشید الان هنوزم فکر کنم زندان باشه بچشوهم بهزیستی پس گرفت
جانم فدای ایران جانم فدای ایران آی به قربون ایران برید ان شالله🇮🇷🇮🇷🇮🇷 اگه راست بگید😒😂😂بعضیا اینقدر خودخواه و نفهمن که فکر میکنن از خود خداهم بیشتر میفهمن.از کنار ادمها فقط باید ردشدوبس. خدایا منو از شر این آدمهای احمق در امان بدار.الهی آمین🙏خدایا به خاطر همه نعمتهایی که بهمون دادی هرلحظه هزاران هزار مرتبه شکرت❤️❤️❤️.از اونجایی که به علت مشغله زیاد سایت نمیام، اگرهم بیام توهر تاپیکی نمیرم،اگرهم برم نظر نمیدم، اگرهم نظر بدم مخاطب من فقط و فقط شخص استارتر میباشددددد پس ممنون میشم اگه به هر دلیلی بانظر من مخالفی به هیچچچچ وجههههه ریپ نزنی دوست عزیز.مرسی که میفهمی🙏🙏🙏
بنظر من چرته ولی گاهی اوقات بنا به دلایلی شانس در خونه طرف میزنه بر اثر اتفاقی یا کندن چیزی که پیش بینی نکردن براشون درمیاد شانس اونم ولی بقیه که همش دنبالش بودن چندین سال آخرش با زجر تموم کردن بنظرمن که چرته روزی رسون فقط خداست تمام