2789
عنوان

گنج😍

| مشاهده متن کامل بحث + 24960 بازدید | 220 پست
اگه بیاد به خواب کسی و آدرس بده دو تا حالت داره یکی اینکه واقعا میخواد گنج رو بده و تو گذشته اش بود ...


چرا بخان کسیو مجنون کنن؟؟ 

روحشو تسخیر کنن یعنی ؟

میتونه از طریق طلسم زدن هم باشه ؟

(((( کاربری دست دو نفره ))))

فقط میتونم بگم گنج باید به اسمت باشه من اگ یه مکان ببینم میفهمم گنج توشه یا نه اگ عشق گنج داری شاید ...

طرفای خونه پدرم هستش ولی بابام اصلا اهل این حرفا نیست میگه آرامشم مهمترین چند سال پیش یه چاله فاضلاب کند پدرم یه کوزه خالی که فقط از گل درست شده صحیح سالم زیر دستگاه اومد بیرون راستیتش خودمم علاقه ندارم ولی شوهرم این چیزا رو خیلی دوست داره چند سال پیش با یکی از دوستاش یه جایی کند ولی چیزی پیدا نکرد

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تاپیک جالبیه

خیلی فکرم درگیر بودگفتم بیام اینجا یکم دیگه پرس وجوکنم🫣

‎‌‎ ‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌˖ֶ🖤🖤🖤‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌˖ֶ‎‌‌‌‌‎‌‌
اگه بیاد به خواب کسی و آدرس بده دو تا حالت داره یکی اینکه واقعا میخواد گنج رو بده و تو گذشته اش بود ...


چرا بخان کسیو مجنون کنن؟؟ 

روحشو تسخیر کنن یعنی ؟

میتونه از طریق طلسم زدن هم باشه ؟

(((( کاربری دست دو نفره ))))

خونه مادر بزرگم گنج پیدا شد وقتی مدر بزرگ و نادر بزرگم فوت شدند

یک نفر رفت بی خبر گنج را برداشت و الفرار البته از نزدیکان بود 

البته زندگیش تباه شد 

از بچگی از خونشون میترسیدم یک ترس بد 

البته مادر بزرگم تو حرفهاش وقتی زنده بود یک چیزهای گفته بود 

برای همین بعد فوتشون یکی دست بکار شد و گنج را برد 

فقط میتونم بگم گنج باید به اسمت باشه من اگ یه مکان ببینم میفهمم گنج توشه یا نه اگ عشق گنج داری شاید ...

گنج رو که همه عاشقشن کاش تو سرنوشت منم باش اینقدر فیلم هاش رو دنبال میکنم

از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌اش.(امام موسی صدر)                                                                            
اره اینم هست ب اونام نمیشه اعتماد کرد دقیقا یکی دیگ ام همینطوری بود گفت با پدرمو چندنفر دیگ رفتن هرچ ...

آره بخدا کار جنام‌چپکی شده دوستم می‌ترسه میگه اگه برم ممکنه جنه منو ببره باهام عروسی کنه

‎‌‎ ‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌˖ֶ🖤🖤🖤‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌˖ֶ‎‌‌‌‌‎‌‌

اتفاقا ما توی یه خونه‌ی متروکه پیدا کردیم که سکه های طلای قدیمی بود  با یه کاسه طلا کوب از شدت هیجان و استرس و اینکه میراث فرهنگی ما رو نگیره به بدبختی فروختیم خونه خریدیم بهترین جا ماشین خریدیم کلی سفر رفتیم 


خواب خوبی بود حیف که به واقعیت تبدیل نشد 

اما بازم‌شکر تو خواب گنج دیدیم همینم خیلیااااا نمی بینند



طرفای خونه پدرم هستش ولی بابام اصلا اهل این حرفا نیست میگه آرامشم مهمترین چند سال پیش یه چاله فاضلاب ...

خودتو همسرت برو دوست نبر شاید دوست باهاش بوده در نیومده 

قبلا ازتون میخواستم دعا کنید به وصال معشوق برسم💔 اما حالا فقط می خوام دعا کنید روحش در آرامش باشه، تو یه روز بارونی با دلتنگی ،نیمی از قلبم رو به خاک سپردم اون رفت و دیدارمون موند تا قیامت اگه این امضارو خوندین لطفا یه فاتحه یا صلواتی نثارش کنین آره منو اون به هم نرسیدیم ولی هنوز تمام اینجا پر از یاد و عشقه 💘من دیگه تو این سایت پاسخ هیچ گونه سوالات حس ششمی نمیدم درخواست دوستی نفرمایید مدتی اینجا نیستم بعد یه مدت کوتاهی باز می گردم دوستتون دارم

اگه بیاد به خواب کسی و آدرس بده دو تا حالت داره یکی اینکه واقعا میخواد گنج رو بده و تو گذشته اش بود ...

خب این ازکجا بفهمه این جنه میخادواقعا بهش بده و اینکه توی گذشتش بوده ینی چی

‎‌‎ ‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌˖ֶ🖤🖤🖤‎‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌˖ֶ‎‌‌‌‌‎‌‌
گنج رو که همه عاشقشن کاش تو سرنوشت منم باش اینقدر فیلم هاش رو دنبال میکنم

ن عاشق بودن با عاشق بدست آوردن فرق داره ایشالله پیدا کنی 

قبلا ازتون میخواستم دعا کنید به وصال معشوق برسم💔 اما حالا فقط می خوام دعا کنید روحش در آرامش باشه، تو یه روز بارونی با دلتنگی ،نیمی از قلبم رو به خاک سپردم اون رفت و دیدارمون موند تا قیامت اگه این امضارو خوندین لطفا یه فاتحه یا صلواتی نثارش کنین آره منو اون به هم نرسیدیم ولی هنوز تمام اینجا پر از یاد و عشقه 💘من دیگه تو این سایت پاسخ هیچ گونه سوالات حس ششمی نمیدم درخواست دوستی نفرمایید مدتی اینجا نیستم بعد یه مدت کوتاهی باز می گردم دوستتون دارم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792