2777
2789
عنوان

خیانت

| مشاهده متن کامل بحث + 373 بازدید | 51 پست
اره صدرصد اون قبل اینکه خیانت ببینم الان بود فکر کردم آدم شده کاری کرد صدرصد بهش اعتماد کردم اما باز ...

ببین منه چهل ساله تحصیل کرده بهت میگم بچه نیار چون ازچاله میفتی تو چاه،چون خودمون تجربه کردیم که داریم میگیم ولی اگه جای مانده شصتیها بودی دوتاپیرزن کله پوک ونادون بهت میگفتن بچه بیار درست میشه دل به زندگی میده همون پیرزنهای احمق ونادون که مادخترهارولقمه گرفتن واسه پسرهاشون تا بلکه پسراشون سرعقل بیان واز اعتیاد برگردن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منوچی میگی باوجودیکه باردارم خیانت جنسی دیدم داغونم داغون

وای 😔خدا به هر دوتامون صبر بده 

مامانمممم چقدر گفت این هرزست نمی‌خوای اما بخاطرش با مادرم چقدر بحث کردم الان بفهمه سکته می‌کنه 

ببین منه چهل ساله تحصیل کرده بهت میگم بچه نیار چون ازچاله میفتی تو چاه،چون خودمون تجربه کردیم که دار ...

بچه بیارم که اونم مثل من افسرد بشه عقده محبت و توجه داشته باشه .لعنت به حرف مردم لعنت به همون پیرزنا واقعا شمام اذیت شدید 

درگیرم نمی‌دونم چیکار کنم بابام بفهمه میکشتم😔

مگ تقصیر تو بوده؟بعدم زن مطلقه صلاحش با خودشه حتا واس ازدواج بعدیش اجازه پدرم نیاز نداره عزیزم خودتو ناراحت نکن جای اینا ب این فکر کن چطور موضوعو حل کنی و از پس خودت بربیای جلو شوهرت کم نیار چون دوباره تکرار میکنه 

مگ تقصیر تو بوده؟بعدم زن مطلقه صلاحش با خودشه حتا واس ازدواج بعدیش اجازه پدرم نیاز نداره عزیزم خودتو ...

از شوهرم متنفرم 

واقعا چه خوب مرسی از دلداریت و راهنماییت گلم می‌خوام یه تصمیمی قطعی بگیرم نه کم نمیارم 

بچه بیارم که اونم مثل من افسرد بشه عقده محبت و توجه داشته باشه .لعنت به حرف مردم لعنت به همون پیرزنا ...

هنوزم دست بردار نیست اون پیرزنهای بی عقل میگن سومی روبیار،هرکی بچه بیاره راه سختی رو درپیش گرفته،مسئولیتی که حتی کوههاوآسمان وزمین هم قبول نکردن بار این امانت رو ولی  زنها این مسئولیت وامانت رو به گردن گرفتن

حتما اگ نکردی ی روز کاش گفتن فایده نداره 

شبا بهم نزدیک میشه اما من نمی‌خوام رابطه داشته باشم به زور کاری می‌کنه راه بیام باهاش من نمی‌خوام باهاش رابطه داشته باشم چیکار کنم 😭😭😭

تا قبل اینکه بچه بیاد توی این زندگی جدا شو،برو گریه و التماس کن به خانواده ت بگو اشتباه کردی اجازه بدن برگردی،توی خونه ی بابات بشینی حرف بشنوی شرف داره تا با همچین آدمی زیر یه سقف باشی و پیر بشی و زندگیتو ببازی،نهایتا مامان و بابات هر روز بهت یه سرکوفت میزنن تا مدتی،سنی نداری ازدواج دوم رو به چشم و گوش باز و با صلاح خانواده بکن 

کاربری که بعد شش سال به ناحق ترکید   من دیگه اون کاربر سابق نمیشم  از همتون آتو دارم  
هنوزم دست بردار نیست اون پیرزنهای بی عقل میگن سومی روبیار،هرکی بچه بیاره راه سختی رو درپیش گرفته،مسئ ...

اره میگن بیار تو کاریت نباشه درست میشه واقعا خاک بر سر این جامعه ما

از شوهرم متنفرم  واقعا چه خوب مرسی از دلداریت و راهنماییت گلم می‌خوام یه تصمیمی قطعی بگیرم نه ...

میفهمم خیانت خیلی سخته من اکسم اینکارو کرد داغون شدم چ برسه ب شوهر ادم ولی تو میتونی از پسش بربیای و موفق بشی عزیزم برات بهترینارو ارزو میکنم 

خواهش میکنم اجی قشنگم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز