2777
2789
عنوان

خیانت

373 بازدید | 51 پست

۲۳ سالمه از هفت سال پیش عاشق پسری شدم که بارها ازش خیانت دیدم اما ندیده گرفتم نمی‌دونم چم بود نمی‌دونم چرا انقدر خریت کردم ۶ یالغبت هم بودیم تا پارسال اومد نامزدی و این دوماهه عروسی کردیم اون روز گوشی نوکیا ازش گرفتم با پنج تا زن تو گوشیش .هیچ پناهی ندارم از خانوادم نا امیدم هیچ وقت دستمو نمی‌گیرم چون خیلی مخالفت کردن من پا فشاری کردم گفتن بری حق برگشت نداری الان حالم خرابه زندگیم خرابه داغان شدم بگید چیکار کنم بهم محبت نمیکنه توجه نمیکنه 

وای خدا چ مرگشه مرتیکه 

یاد گرفتم تو سختی ها زمین نخورم قوی باشم چون قراره من دیگه اون اشتباه و آدم اشتباه رو تکرار نکنم🎳 و درس وتجربه کسب کنم این شکست و برد ها شیرینیه زندگیمونه🎲 یادت باشه رنج نباید شمارا غمگین کند🍃 باید شمارا قوی و هوشیار کند🏆🌞. مدرک تحصیلی(لیسانس/کارشناسی)🌱(متأهل)( قد1/80) (وزن75 )(بدنسازم زیبایی بدن کار میکنم) (گاهی اوقات مدلینگ لباس ومدل ارایشی هم قبول میکنم )💐💄👗👠💋💅👰 وقتی جوابتو نمیدم یعنی به شخصیت خودم احترام میزارم که با شما هم کلام نشم.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بارها ازش خیانت دیدی بعد باهاش ازدواج کردی!!!!

اره الان به خودم اومدم و میگم چرا این کارو کردم بخدا من الان به خودم اومدم چشم باز کردم بچه بودم تجربه نداشتم گول خوردم تازه شده ۲۳ سالم

خب خودت مقصری که با همچین ادمی ازدواج کردی ، اون تو دوستی که امکان از دست دادنت خیلی براش راحت تر بوده و باید خیلی مراقب رفتاراس میبود ، بجای تعهد خیانت میکرده و توام بجای جدایی چسبیدی بهش ، بعد ازدواجم که با خودش میکه راهی جز ساختن نداره ، بلاییه که خودت سر خودت اوردی و یا باید جداشی با بسوزی 

آنکس که در قفس زاده شده ، پرواز را یک بیماری میپندارد 

با خیانتکاری که به اخلاقش آگاه بودی ازدواج کردی دیگه چرا ناراحتی در صورتی که با علم به خائن بودنش توی روی خانواده ت موندی و باهاش ازدواج کردی،خب الان همونه که قبل ازدواج میدونستی پس باهاش زندگی کن و بساز دنبال معجزه نباش

کاربری که بعد شش سال به ناحق ترکید   من دیگه اون کاربر سابق نمیشم  از همتون آتو دارم  
خب خودت مقصری که با همچین ادمی ازدواج کردی ، اون تو دوستی که امکان از دست دادنت خیلی براش راحت تر بو ...

جدایی امکان ندارع خانوادم نمیذارن باید بسازم از زندگیم متنفرم 😔

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792