۲۳ سالمه از هفت سال پیش عاشق پسری شدم که بارها ازش خیانت دیدم اما ندیده گرفتم نمیدونم چم بود نمیدونم چرا انقدر خریت کردم ۶ یالغبت هم بودیم تا پارسال اومد نامزدی و این دوماهه عروسی کردیم اون روز گوشی نوکیا ازش گرفتم با پنج تا زن تو گوشیش .هیچ پناهی ندارم از خانوادم نا امیدم هیچ وقت دستمو نمیگیرم چون خیلی مخالفت کردن من پا فشاری کردم گفتن بری حق برگشت نداری الان حالم خرابه زندگیم خرابه داغان شدم بگید چیکار کنم بهم محبت نمیکنه توجه نمیکنه