2752
2734
عنوان

تاپیک جامع ***زایمان طبیعی پس از سزارین***

| مشاهده متن کامل بحث + 1683181 بازدید | 89756 پست
سلام ممنون عزیزم از راهکارت، لطف کردی


سلام خواهش میکنم . این خانم زهرا عباسی هم که کاربر «محمدصادق زینب» اسمشونو آوردن هم شنیدم خیلی مامای خوبی هستن

یادمه یکی از کاربرا که خاطره ش رو گذاشته بودم تو تاپیک نکات و راهکارها، با توصیه های اون پیش رفته بود و خیلی راضی بود

اگه پکیج مجازی داره خیلی عالیه !!

اونم حتما بررسی کن

نکات و راهکارهای زایمان طبیعی + خاطرات جالب کسانی که زایمان طبیعی رو «حتی بعد از سزارین» تجربه کردند، تو این تاپیک بخونید. «ختم هزار سوره قدر به نیت تسهیل زایمان+ثبت گزارش روزانه» رو تو این تاپیک دنبال کنید.
حالا من اومدم بگم از این هفته ورزش هام رو شروع کردم(البته عشقی اونایی که دوستشون دارم) میخواستم بگم ...


منم دقیقا درد و کوفتگی بدنم با ورزش کمترمیشه

نکات و راهکارهای زایمان طبیعی + خاطرات جالب کسانی که زایمان طبیعی رو «حتی بعد از سزارین» تجربه کردند، تو این تاپیک بخونید. «ختم هزار سوره قدر به نیت تسهیل زایمان+ثبت گزارش روزانه» رو تو این تاپیک دنبال کنید.

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس .

باران جان ورزشها از چه هفته ای بهتره انجام بشه؟ خطرناک نیستن؟ باعث زایمان زودرس اینا نمیشن؟ کلا من ...


البته ببخشیدا! شما اینجا باران رو خطاب قرار دادی، من دست و رو نشسته پریدم تو بحث!!  

گفتم از شما و  باران معذرت خواهی کنم   

نکات و راهکارهای زایمان طبیعی + خاطرات جالب کسانی که زایمان طبیعی رو «حتی بعد از سزارین» تجربه کردند، تو این تاپیک بخونید. «ختم هزار سوره قدر به نیت تسهیل زایمان+ثبت گزارش روزانه» رو تو این تاپیک دنبال کنید.
سلام خواهش میکنم . این خانم زهرا عباسی هم که کاربر «محمدصادق زینب» اسمشونو آوردن هم شنیدم خیلی مامای ...

ممنونم

ولی ایشون فکر کنم اینستاگرام دارن و من اونجا نیستم

پکیج خانم صابریان رو خیلی تعریف شنیدم ولی فعلا نمیتونم بخرمش! تا ببینم چی پیش میاد

2731
البته ببخشیدا! شما اینجا باران رو خطاب قرار دادی، من دست و رو نشسته پریدم تو بحث!!     گف ...

عزیزمی.. این چه حرفیه.. چون با باران هفته هامون تقریبا به هم نزدیکه صداش کردم.. وگرنه هر عزیزی جواب بده خیلی هم لطف کرده در حقم  

سلام باران جان ممنونم ازت مادرم سکته کرد سه سال مثل بچه ها رو تخت گریه کرد روزهایی که ارزو میکنم برا ...

بنام خدایی ک ب شدت مهربانه و از هر فرصتی برای بخششو رحمت ب بنده اش استفاده میکنه.

ان شالله که مورد رحمت خداوند قرار گرفتند.

سلام عزیزم، حتما وقتی یادشون میوفتی و وقتشو داری نماز والدین خیلی خوبه و راحتم هس، بخونید براشون. حتی بچه ها برای پدرمادرایی ک در قید حیاتن بخونید و خواص شگفت انگیزش رو هدیه کنید ب پدرمادرا و خودتون🌹🌹

دوستان عزیزی ک میخوان تجربیات ، نکات و راهکارای لازم برای زایمان طبیعی مخصوصا ویبک و خاطرات مامانای ویبکی رو مطالعه کنن، حتما ب این آدرس سر بزنن. این یکی هم آدرس تاپیک برای گروهی ورزش کردنه ماه های آخره. 👈لینک

سلام به همه دوستان گل تاپیک

من یه تحقیقاتی در مورد ویبک در شهر_رشت#  ‍ انجام دادم که نتیجه اش رو اعلام میکنم، ان شاﺀالله که به درد آیندگانی که رشت هستن و میان توی تاپیک بخوره، چون خودم خیلی دنبال همچین چیزی بودم! 


طبق تحقیقات من تا این لحظه موفق شدم 3تا پزشک که موافق ویبک هستن توی رشت پیدا کنم: 

1- دکتر آرزو سلیمی (که خودم پیششون ویزیت نشدم، فقط از اطرافیان شنیدم موافق هستن) 


2- دکتر مرضیه مهرافزا که یکی از دکترای معروف هست و بیشتر تخصصشون نازاییه. سرشون هم خیلی شلوغه! پیششون ویزیت شدم، خیلی خوش برخورد هستن و بشدت موافق زایمان طبیعی و فرزند زیاد! ویبک رو که مطرح کردم نظر منفی نداشتن، گفتن هفته های آخر شرایط رو بررسی میکنیم و ممکن هست که بشه..


3-دکتر فاطمه حاجی هادی، که اصلا معروف نیستن، خیلی خیلی مومن و معتمد و دوست داشتنی.. بشدت برای مریض وقت میذارن و صحبت میکنن، مطبشون شلوغ نیست، با ایشونم ویبک رو مطرح کردم موافقت داشتن.. 


حالا توضیحات تکمیلی و نظر شخصی خودم رو در مورد گزینه سوم که انتخاب خودم هست توی یه پست دیگه میگم  

سلام به همه دوستان گل تاپیک من یه تحقیقاتی در مورد ویبک در شهر_رشت#  ‍ انجام دادم که نتیجه ا ...

ای خدا خیرت بده. کاش همه دوستانی که شهرهایی غیراز تهران هستن پیگیری کنن و توی تاپیک بذارن نتیجه ش رو


حتما همه جای ایران دکترهای متعهد و خوب وجود دارن.

خداوندا مرا اولاد بسیاری عطا فرما... که در راه حسینت لشکری از خون من باشد... شبهای قدر رفت و دیوانه‌ی تو باز... تقویم را به شوقِ محرم زند ورق...کربلا روزی هر کس شد گوارای وجود... آرزو ماندن به دل هم قسمت جامانده‌هاست... بعد زوار حریمت حالی از ماهم بپرس... نوبتی هم باشد آقا نوبت جامانده هاست
2740

راستش گیلان یکی از استانهایی هست که بالاترین آمار سزارین رو داره و از طرفی مشکل کمبود جمعیت! از اینا میشه راحت فهمید که افراد خیلی خیلی کمی موافق ویبک هستن! این مدت با ماما، منشی پزشک، حتی بعضی پزشکها که صحبت میکردم و از ویبک میگفتم یا اصلا نمیدونستن چیه، یا بشدت نهی میکردن!


من بعد از کلی پرس و جو یک نفر رو پیدا کردم که خرداد98 موفق به ویبک در رشت شده، هرچقدر گشتم دکترش رو پیدا کنم موفق نشدم! آخر با پرس و جو از مامای یک بیمارستان که پزشک رو میشناختن متوجه شدم که پزشک گیلانی نبوده و الان هم از اینجا رفته… فکر کنم دیگه خودتون به عمق فاجعه پی بردید   


نظراتم در مورد دکتر حاجی هادی بشدت نظر_شخصی# ‍ هست! ممکنه کسی بره پیش ایشون و اصلا راضی نباشه!! 


 به لطف خدا و کمک یکی از دوستان با دکتر حاجی هادی آشنا شدم. فقط شنیده بودم فرد مومنی هستن و هیچ شناختی ازشون نداشتم. ولی با یه ویزیت عاشقش شدم! 


من توی مدت حدود 3ساله درمان که داشتم، پزشکهای زیادی رفتم.. چیزی که تو ذهنمه نزدیک به 11-12 تا پزشک مختلف مراجعه کردم و روند درمانیشون تقریبا شبیه به هم بوده! حالا یکی کمی بهتر یکی بدتر… ولی ایشون خیلی خیلی خوب بودن… مثلا شروع کار چند دقیقه صحبت متفرقه داشتیم  در مورد رشته تحصیلیم و کارایی که میکنم و… و با ذوق و شوق گوش میدادن… اصلا انگار یه دوست جدید پیدا کردم  


حدود نیم ساعت یا بیشتر برام وقت گذاشتن، خودمون با هم تنها بودیم، فقط منشی یه لحظه اومد داخل و وزنم کرد و رفت.. حتی فشار هم خودشون گرفتن.. 


هیچ اجباری به انجام غربالگریها ندارن و به خود مریض میسپرن، برای خوردن دارو از قرص آهن پرسیدن و گفتم نمیخورم! با ترس و لرز گفتم قرص خون و سویق میخورم و در کمال تعجب استقبال کردن و توی پرونده ام نوشتن.. 


با مهر و محبت و ذوق صدای قلب بچه رو برام پخش کردن و گذاشتن


کلا به نظرم اون حال خوش و انرژی مثبتی که بهم منتقل کردن بی سابقه بود! اینقدر توی این مدت اذیت شدم که واقعا تشنه اینهمه محبت بودم و دلم نمیخواست از مطب بیام بیرون 


ویبک_رشت#  


و اما در مورد ویبک… 

ازشون پرسیدم انجام میدن یا نه، در نهااااااایت آرامش گفتن بله شدنی هست ولی خطراتی داره… از خطراتش گفتن، منم گفتم سزارین هم خطر داره و تأیید کردن.. 


و گفتن زیاد نمیتونیم صبر کنیم مثلا بالای 40هفته اینا که خطری میشه.. گفتن یک جلسه هم با همسرم باید صحبت کنن و در مورد خطراتش توضیح بدن.. 


گفتن من ویبک انجام دادم ولی غالبا مریضها ناخواسته توی مسیر ویبک افتادن و انجام شده.. مثلا دیر مراجعه کردن مریض.. گفتن بعد از 3تا سزارین هم ویبک داشتم، مریض از روستا میومد و از بالای کوه اومد پایین، دیر رسید بچه خیلی پایین بود و نمیشد سزارین کرد، طبیعی زایمان کرد


حالا باز چیزی یادم اومد میگم


سلام دوستان کسی بوده تو بارداری تنگی نفس شدید داشته باشه مثل حمله ی آسمی ولی آسم نباشه

سلام. من بارداری اولم داشتم به حدی که رفتم اکو قلب دادم . ولی گفتن از استرسِ . گرمی زیاد هم میخوردم تشدید میشد

خوش به حالتون  الحمدلله  ما خوزستانیها بچاره

اونجا هم حتما خدا یکی رو گذاشته   جوینده یابنده ست… 

اینایی که من توی دو سه پست خلاصه کردم حاصل ماهها یا حتی سالها تلاشه! 

من خیلی وقته پیگیر ویبک رشت بودم، ولی هرچی بیشتر میگشتم کمتر موفق میشدم.. دیگه داشتم به تهران رفتن فکر میکردم که واقعا برام سخته که خدا راه رو برام باز کرد.. 

البته هنوز هم این حرفها در حد یک جلسه ویزیت شدنه! فاصله حرف تا عمل بسیاره… دعا کنید موفق بشم ویبک کنم و بیام خاطره ام رو برای آیندگان بذارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز