2789
عنوان

با پسری ک

236 بازدید | 36 پست

فقط پیشنهاد ازدواج داده خوش اخلاقه مهربونه وقتی دعواتون میشه خ بیشعور بازی درمیاره لج میکنه هرچی بگی دوتا میگه 

از صبح تا شب درمغازه است ن پارکی ن تفریحی ن پاساژی تو ۷ماه فقط دوبار پاساژ اومده باهاتون اونم ۳ساعت وقت خالی داشته 

ولخرج نیست خسیسم نیس درحد شام فقط خرج میکنه گاهی گل تک شاخه اوایل میخرید الان ن 

وعده زیاد میده مثلا گفت واس تولدت پلاک طلا میخرم ولی نخرید ب ی بهانه خ الکی 

گاهی درباره مسائل جنسی زیاداز حد شوخی میکنه هی باید جلوشو بگیرم تا ول کنه

قبلا یکسال خونه مجردی داشته دوستاش دوست دختراشونو میاوردم میگ من خودم با کسی نبودم حتی رفیقم دختر واسم اورد خ خوش اندام بهش دستم نزدم

ولی آمار همه رو داره میگ پارتی هم میرفته ولی سرش تو گوشی با کسی نمیرقصیده فقط نگاه میکرده 

انگار تجربه ۱۰۰تا دختربازی رو داره ولی کلا میگ قبلا با ۱دختر فقط رابطه داشته اونم ب قصد ازدواج ک اخر مادرپسره نذاشته

ب منم وعده ازدواج داد میگ باید برم مشاوره خاطرات بد دارم نمیتونم ازدواج کنم 

الان ۵روزه قهریم پیام داده شات گذاشتم بنظرتون جوابشو بدم بگم ب شرط بره مشاوره باهاش اشتی کنم؟یا اصلا جوابش ندم؟

 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط داره دروغ میگ  هم با دخترها خوابیده  هم تو پارتی خوش گذرونده  وقتی می‌خواست سر ...

گفت ی دختره اومد دستمو گرفت برقصیم گفتم ن میخام بشینم گفت کسی ک میاد تو همچی لجنزاری ادای امامزاده هارو درنمیاره بعد گفت دختره مطلقه بوده ی بچم داشته گفت رفیقش بهم گفت 

بعد گفت ولی باهاش دوست نشدم

 

بیشتر حرفاش دروغه باور نکن 

جدا از اینکه دروغگو هست شخصیت نرمالی نداره

و فقط برای نیاز جنسی میخوادت

چون از صحبتات معلومه زیاد برات وقت نمی‌ذاره بهت محبت نمی کنه و وعده های پوچ میده

ولی موقع مسائل جنسی که میشه شوخ طبعه و زیاده روی می کنه


خب مشخصه قصدش چیه دیگه فقط و فقط میخواد فریبت بده برای رابطه

گفت ی دختره اومد دستمو گرفت برقصیم گفتم ن میخام بشینم گفت کسی ک میاد تو همچی لجنزاری ادای امامزاده ه ...

من باشم باور نمیکنم 

بگ بودم و ....شاید بتونم کنار بیام 

احمق فرضم کنه هرگز 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز