2789
عنوان

با پسری ک

| مشاهده متن کامل بحث + 236 بازدید | 36 پست
بیشتر حرفاش دروغه باور نکن  جدا از اینکه دروغگو هست شخصیت نرمالی نداره و فقط برای نیاز جنسی م ...

چ خوب شناختیش بعد ۳ماه از رابطمون بهم گفت قرص ضداضطراب هرروز میخوره ی شب نخورده بود رفتیم پاساژ دعوای خ بدی کردیم حرفهاش انگار ب اختیار خودش نبود یبارم شدیدا بیعار شده بود گفت دوتا قرص خوردم 

کلرو پوکساید ۵۰۰

 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂😂نگفت رفتم سریازی زدم تو گوش سرهنگ ؟

پدرش بازنشسته ارتشه میگ با اکثر رییس کلانتری ها دوستم و فلان 

بعد یماه پیش گفت یادته فلان وقت رفتم شمال گفتم اره گفت قبلش اومدم تعهد دادم ب کلانتری اینجا 

گفتم چرا تعریف کرد پارسال دیده چنتا مرد ی خانم بزور میخان سوار ماشین کنن نگو اختلاف خانوادگی بوده طرف برادرشوهرش بوده با رفیقاش اینم چوب برداشته اونهارو زده ۲۰تومن دیه بریدن نداده .

چندروز بعدش گفت رییس کلانتریه گفته راضیشون کردیم دیه نگیرن

 
چ خوب شناختیش بعد ۳ماه از رابطمون بهم گفت قرص ضداضطراب هرروز میخوره ی شب نخورده بود رفتیم پاساژ دعوا ...

ولش کن بابا ارزش نداره 

این تیپ آدما رو زیاد دیدم اگر هم کاری برات بکنم در قبالش رابطه می‌خوان مثل سگ هم دروغ می گن 

حوصله داری خودت رو درگیر همچین آدمی کردی دکش کن بره

ازشون متنفرم چون رفتاراشون رو دقیقا می دونم 

با کسی باش که برات ارزش قائل شه برات وقت بذاره براش مهم نباشی 

آدم خود داری باشه نه اینکه هورمونش زد بالا بیاد سمات

فروکش کرد یادش بری 

پدرش بازنشسته ارتشه میگ با اکثر رییس کلانتری ها دوستم و فلان  بعد یماه پیش گفت یادته فلان وقت ...

کلا اکثر پسرا دوس دارن از اینجور خاطره ها تعریف کنن ولی بنظرم اگه میخوای رسمیش کنی دوس داری یا حتی اگ میخوای برات ثابت بشه که میخوادت بگو بیا خاستگاریم وگرنه جدا شیم من رابطه ای ک ندونم تهش چیرو نمیخوام 

اگ رفت ک معلوم میشه ماجرا چیه اگرم موند و اومد جلو‌ک مبارکه 

بنظرم آدم شیطونیه  زندگی باهاش سخته 

اگ خودت شبیهش  نیستی بیخیالش بشو 

یکی را داده ای صد ناز و نعمت / یکی را نان جو آغشته در خون  برام دعا کنید مردم از تنهایی😭💔 | ح‍‌س م‍‌ی‍‌ک‍ن‍‌م گ‍‌م ش‍‌دم ام‍‌ا ت‍‌ل‍‌خ‌ت‍‌ر از‍ اون کسی #د‍‌ن‍‌ب‍‌ال‍‌م ن‍‌م‍‌ی‍‌گرده ....:)

ولش کن بابا ارزش نداره  این تیپ آدما رو زیاد دیدم اگر هم کاری برات بکنم در قبالش رابطه می‌خوان ...

دیروز رفتم مانتو خریدم با ی خانم دوست شدم خونشون محله خونه سابقمون بود تقریبا بالاشهره الان وسط شهرم 

دوست شدیم چون گفت میخاد رشته ارشد منو بخونه و راهنمایی میخاست قرار شد بهش پیام بدم شمارمو سیو کنه 

ولی حرف از دوست پسرم شد گفت بهتر کات کردی سریع ی مورد معرفی کرد از من چندسال بزرگتر مطلقه دوتا بچش پیش زن سابقش گفت ی سمت مهم داره پولداره اگ بخای معرفیت کنم اهل ازدواجه گفتم ن هنوز قلبم زخمیه ولی گفت فکراتو بکن ب خانمه گفتم با این پسره رابطه ج نداشتم ک بدونه اهلش نیستم بعد این اقارو معرفی کرد 

نمیدونم ب خانومه پیام بدم یا ن 

 
بنظرم آدم شیطونیه  زندگی باهاش سخته  اگ خودت شبیهش  نیستی بیخیالش بشو

تو تلگرام ی عکس فرستاده دوسه هفته پیش گفت تتوی دسته میخام بزنم پاشم تتو رنگی داره الان عکسشو میزارم

 
دیروز رفتم مانتو خریدم با ی خانم دوست شدم خونشون محله خونه سابقمون بود تقریبا بالاشهره الان وسط شهرم ...

علت طلاقشون  چی بوده

یکی را داده ای صد ناز و نعمت / یکی را نان جو آغشته در خون  برام دعا کنید مردم از تنهایی😭💔 | ح‍‌س م‍‌ی‍‌ک‍ن‍‌م گ‍‌م ش‍‌دم ام‍‌ا ت‍‌ل‍‌خ‌ت‍‌ر از‍ اون کسی #د‍‌ن‍‌ب‍‌ال‍‌م ن‍‌م‍‌ی‍‌گرده ....:)

همچین پسری وجودداره؟

وقتی برای خودت ارزش قائل بشی 

به هر پاپتی بهت ندی 

حریم خصوصی برای خودت داشته باشی 

پسری که اصل و نسب داشته باشه خود دار میشه و 

باهات می مونه و اونی که نتونه تحمل کنه و به مقاصدش با تو نرسه معلومه آدم فریبکاری بوده و همون بهتر که ردش رو بگیره و بره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792