فقط پیشنهاد ازدواج داده خوش اخلاقه مهربونه وقتی دعواتون میشه خ بیشعور بازی درمیاره لج میکنه هرچی بگی دوتا میگه
از صبح تا شب درمغازه است ن پارکی ن تفریحی ن پاساژی تو ۷ماه فقط دوبار پاساژ اومده باهاتون اونم ۳ساعت وقت خالی داشته
ولخرج نیست خسیسم نیس درحد شام فقط خرج میکنه گاهی گل تک شاخه اوایل میخرید الان ن
وعده زیاد میده مثلا گفت واس تولدت پلاک طلا میخرم ولی نخرید ب ی بهانه خ الکی
گاهی درباره مسائل جنسی زیاداز حد شوخی میکنه هی باید جلوشو بگیرم تا ول کنه
قبلا یکسال خونه مجردی داشته دوستاش دوست دختراشونو میاوردم میگ من خودم با کسی نبودم حتی رفیقم دختر واسم اورد خ خوش اندام بهش دستم نزدم
ولی آمار همه رو داره میگ پارتی هم میرفته ولی سرش تو گوشی با کسی نمیرقصیده فقط نگاه میکرده
انگار تجربه ۱۰۰تا دختربازی رو داره ولی کلا میگ قبلا با ۱دختر فقط رابطه داشته اونم ب قصد ازدواج ک اخر مادرپسره نذاشته
ب منم وعده ازدواج داد میگ باید برم مشاوره خاطرات بد دارم نمیتونم ازدواج کنم
الان ۵روزه قهریم پیام داده شات گذاشتم بنظرتون جوابشو بدم بگم ب شرط بره مشاوره باهاش اشتی کنم؟یا اصلا جوابش ندم؟