2777
2789
عنوان

با پسری ک

| مشاهده متن کامل بحث + 236 بازدید | 36 پست
تو تلگرام ی عکس فرستاده دوسه هفته پیش گفت تتوی دسته میخام بزنم پاشم تتو رنگی داره الان عکسشو میزارم

بنظرم دنبال ی پسر خوب باش

یکی را داده ای صد ناز و نعمت / یکی را نان جو آغشته در خون  برام دعا کنید مردم از تنهایی😭💔 | ح‍‌س م‍‌ی‍‌ک‍ن‍‌م گ‍‌م ش‍‌دم ام‍‌ا ت‍‌ل‍‌خ‌ت‍‌ر از‍ اون کسی #د‍‌ن‍‌ب‍‌ال‍‌م ن‍‌م‍‌ی‍‌گرده ....:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کلا اکثر پسرا دوس دارن از اینجور خاطره ها تعریف کنن ولی بنظرم اگه میخوای رسمیش کنی دوس داری یا حتی ا ...

قبلا گفتم میگ باید اوضاع روبراه کنم شب قبل دعوامونم وعده برج ۶داد قبلا وعده برج ۲رو داده بود ینی الان

 
نپرسیدم از مرد مطلقه میترسم خودمم مطلقه تازه جدا شدم

علتش مهمه 

ممکنه مشکل از مرد باشه ممکنه از زنش

همینطور خودت ک طلاق گرفتی ممکنه مشکل از خودت بوده ممکنه از شوهر سابقت 

نمیشه قضاوت کرد بنظرم الکی رد نکن دلیلش بپرس 

با زنش هم حرف بزن بعد تصمیم بگیر

یکی را داده ای صد ناز و نعمت / یکی را نان جو آغشته در خون  برام دعا کنید مردم از تنهایی😭💔 | ح‍‌س م‍‌ی‍‌ک‍ن‍‌م گ‍‌م ش‍‌دم ام‍‌ا ت‍‌ل‍‌خ‌ت‍‌ر از‍ اون کسی #د‍‌ن‍‌ب‍‌ال‍‌م ن‍‌م‍‌ی‍‌گرده ....:)

بنظرم دنبال ی پسر خوب باش

ظاهرش خ غلط اندازه خ مظلوم و پاک دیده میشه حتی تو مغازش بودم ی حاج خانومی اومد خرید کرد گفت ایشالا سرباز امام زمان بشی ببینیش فک میکنی پاسداره یا سپاهیه درحالیک نمازم نمیخونه اخرین بار تو ماشینش ی بطری کوچک دیدم پلاستیکی گفت اونو بردار بده بهم بازش نکرد گفت مشروبه میدونه از مشروب بدم میاد گفتم پرتش کنم تو باکس زباله گفت ن مال رفیقمه امانته

 
علتش مهمه  ممکنه مشکل از مرد باشه ممکنه از زنش همینطور خودت ک طلاق گرفتی ممکنه مشکل از خودت ب ...

پس ب اون خانم پیام بدم واس سوالات درسیش بعد ببینم چی میشه

 
بنظرم دنبال ی پسر خوب باش

ت همکلاسیهام ی پسره هست خوش تیپه قدبلند سبزه است من سفید دوسدارم ولی پسر خوبیه هفت خط نیس خ بهم نگاه میکنه یا منو میبینه سلام میکنه 

ولی شهر دیگست و حس میکنم اونم ازم کوچکتره ولی خ بامزه است یبارم سربسرم گذاشت سرحرف باز بشه زیاد ادامه ندادم چون این پسره تو زندگیم بود

 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز