2777
2789
عنوان

مامانم

818 بازدید | 14 پست

نشد من تو زندگی یه شب ارامش داشته باشم.از وقتی پدرم فوت شد همش کنار مادرم بودم که چیزیش نشه و دایم استرس داشتم٫

مدتیه مهاجرت کردم یه کشور دیگه

از وقتی مهاجرت کردم مادرم مریضه٫این ماه ۳بار سرش گیج رفته و خورده زمین با صورت ٫عفونت خون هم داشته


امشب زنگ زدم فکر کردم داره تی وی میبینه همش میگفت وای نگاه کن همه جا انیش گرفته داره نشون میده٫

خواهرم اومده بود بهش سر بزنه از پشت تلفن گفت بیا تلگرام کارت دارم٫

گفت مامان الزایمر گرفته همش داره پرت و پلا میگه،سراغ مادرشو که سالها پیش فوت شده میکیره و همش میگه وای اتیش داره میکیره همه جا

میگم نکنه سرش ضربه خورده یا بخاطر عفونت خون هزیون میگه؟به خواهرم گفتم صبح ببره دکتر

دارم روانی میشم

تورو خدا براش دعا کنین من دق دارم میکنم

💝خدایا پسرم تمام زندگیه منه..شکررت که برام حفظش میکنی..شکرت که دارمش💝
سلام خواهر توروخدا میشه جوابمو بدید...شما تیرویید کم کار داشتید وگفتیذ پانیک هم دارید خوب شد پانیک ت ...



وقتی پانیک میاد سراغت بدونی هیچیت نیست و حمله پانیکه راحتر باهاش کنار میای

من چند بار پانیک شدم ولی سعی میکنم مشغول کنم خودمو فکرم درگیر نباشه چند ماهه خداروشکر حالم بهتره

💝خدایا پسرم تمام زندگیه منه..شکررت که برام حفظش میکنی..شکرت که دارمش💝

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

علایمت چی بود؟دارو میخوری؟


برای تیزوویدم میخورم

نه یرای پانیک هیچی

خفگی

تپش قلب و اضطراب شدید

گزگز کردن نوک انگشتام

احساس بیحسی از بینی تا مغزم

💝خدایا پسرم تمام زندگیه منه..شکررت که برام حفظش میکنی..شکرت که دارمش💝
خب الان دیگه پانیک نمیشی ؟؟توروخدا ربطی به تیرویید داره؟



نه به تیرووید که ربط نداره اصلا

پانیک مشکل اعصابه و از استرسه

💝خدایا پسرم تمام زندگیه منه..شکررت که برام حفظش میکنی..شکرت که دارمش💝
شما الان پانیکتون خوب شده توروخدا؟


اگر خیلی حرص نخورم و زیاد عصبی نشم بهترم

برای خوب شدن اعصاب راحت میخواد گلم

💝خدایا پسرم تمام زندگیه منه..شکررت که برام حفظش میکنی..شکرت که دارمش💝
همش بی‌قرارم دلشوره دارم فکروخیال بیخود وبی ربط دارم



افسردگی شاید داری

شاید دوران قبل از پریودی که هورمون ها میریزه بهم و بهش میگن پی ام اس و توی اون دوره ای

بهرحال سعی کن دارو گیاهی استفاده کنی اگر فایده نداشت برو دکتر اعصاب و بگو داروهای سبک بهت بده که عادت نکنی 

💝خدایا پسرم تمام زندگیه منه..شکررت که برام حفظش میکنی..شکرت که دارمش💝
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز