2777
2789

هعی...🥲🤌💔

واسه تک‌تک لحظه‌هایی که میتونستی مثل خودشون جواب بدی،دل بشکنی و بهشون بدی کنی، ولی نکردی،به خودت افتخار کن بقیه فکر کردن سکوت کردی چون جوابی نداشتی،اما تو سکوت کردی چون نمیتونی مثل اون آدما باشی بحث، بحثِ اصالت و ریشه‌ست🌱

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خوب  نمیشه که همه سمی باشند . شما خیلی حساس هستید . هر کسی حداقل یک عیب رو که داره. ضمنا  باید با مردم و دوستان ، دوست باشید نه عاشق !!!! احتمالا رابطه رو اول عمیق شروع می کنید اینجوری میشه . زیاد حساس هستی .

من هستم   ؟!نه ولی  من بودم     دیگه نمیتونم باشم . وقتی رفتم ، فراموشم کنید .اسمم هم نیارید. خودم عکس هامو سوزوندم . خودمو قبلا نابود کردم که عذاب نکشم. فقط موقع دفنم سر و صدا نکنید . کسی رو خبر نکنید ؛ بزارید راحت بخوابم . در آرامش . خستم.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز