واسه تکتک لحظههایی که میتونستی مثل خودشون جواب بدی،دل بشکنی و بهشون بدی کنی، ولی نکردی،به خودت افتخار کن بقیه فکر کردن سکوت کردی چون جوابی نداشتی،اما تو سکوت کردی چون نمیتونی مثل اون آدما باشی بحث، بحثِ اصالت و ریشهست🌱
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خوب نمیشه که همه سمی باشند . شما خیلی حساس هستید . هر کسی حداقل یک عیب رو که داره. ضمنا باید با مردم و دوستان ، دوست باشید نه عاشق !!!! احتمالا رابطه رو اول عمیق شروع می کنید اینجوری میشه . زیاد حساس هستی .
من هستم ؟!نه ولی من بودم دیگه نمیتونم باشم . وقتی رفتم ، فراموشم کنید .اسمم هم نیارید. خودم عکس هامو سوزوندم . خودمو قبلا نابود کردم که عذاب نکشم. فقط موقع دفنم سر و صدا نکنید . کسی رو خبر نکنید ؛ بزارید راحت بخوابم . در آرامش . خستم.