2777
2789
عنوان

زندگی مجردی

1236 بازدید | 46 پست

بنظرتون تو جامعه ی ما هنوز جانیفتاده که دختر تنها زندگی کنه؟

پدر و مادرم خیلی تو زندگیم دخالت میکنن ، محبتی هم ندارن فقط از نظر مالی منو تامین میکنن...

فعلا موقعیت ازدواجی هم ندارم و ممکنه حالا حالاها نداشته باشم ، اما دلم میخواد زودتر مستقل بشم تا خودم تصمیم گیرنده ی زندگیم باشم. تو فکر بودم از شهر خودمون بیام تهران یا کرج هم کار کنم هم جدا زندگی کنم، حس میکنم چون منبع درآمد ندارم به خودشون اجازه میدن برای همه چیزم نظر بدن، حتی خواستگارهام رو برخلاف نظر من رد میکنن انگار واسه اونا خواستگار میاد نه من

منکه بچه دبستانی نیستم 30 سالمه!!!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من مشکلم فقط در زمینه مسکن‌تو تهران

پانسیون گرونه

اجاره م‌گرونه

تنهایی؛آدم پوچ می‌گیره، آدم غنی تحویل می‌ده.آدم ضعیف می‌گیره، آدم قوی تحویل می‌ده.ذهن بسته می‌گیره، ذهن باز تحویل می‌ده.آدم سطح می‌گیره، آدم خبره تحویل می‌ده.آدم‌ گم شده می‌گیره، آدم مصمم تحویل می‌ده.تنهایی، یه نوع دستگاه اپدیته. دستگاه آدم سازیه.آدم توی تنهایی راهشو پیدا می‌کنه و ساخته می‌شه.مهم نیست چند سالته، خوبه که تنهاییتو دوست داشته باشی.و اگه از تنهایی فراری هستی یا می‌ترسی. بدون به شدت قراره آسیب ببینی.-دیاکو.

دیر نیست اول تو شهر خودت برو سرکار پول ب حدی دربیار که تهران پانسیون بگیری بعد تهران قبل اینکه ساکن باشی کار پیدا کن در کل عشقی تصمیم نگیر اول تو شهر خودت پول جور کن شرایط زندگی تو تهران و هزینه ها چک‌کن بعد بیا 

تهران که خوب جا افتاده مخصوصا چون دخترای دانشجو زیاد هستن. من ۵ سال اونجا تنها زندگی کردم خیلی هم راحت بودم. فقط حواست باشه خودتو سفت بگیری کسی جرات نکنه بهت بگه بالای چشمت ابرو و اینکه جای بد خونه نگیری دختر تنها رفت و آمدت سخت میشه. منظورم از سفت گرفتن اینه که فکر نکنی تو موضع ضعفی اگه کسی جیکش در اومد که چطور تنها زندگی میکنی و اینا چنان محکم و باغرور جوابشو بدی به سوال دوم نکشه. 

ای بابا خوب شاغل بشید. میشه بیاید تاپیک من لطفا

تو شهر خودمون شغل مرتبط با رشته ام پیدا نمیشه و نهایتش میشه فروشندگی یا منشی گری که فکر نکنم اجازه بدن

یه جورایی هم دلم میخواد زودتر راحت بشم از دستشون

تو شهر خودمون شغل مرتبط با رشته ام پیدا نمیشه و نهایتش میشه فروشندگی یا منشی گری که فکر نکنم اجازه ب ...

ای بابا 

بجنگید برای رویاهای ناب زندگیتون ❤️ کاربری nام نی نی یار تعلیق نکن منو دیگه سیم کارت ندارم 😑دانشجوی روانشناسی هستم ✌🏻 

تهران زندگی به این سادگیا نیست من و همسرم درامدمون بالاس من ۲ جا کار میکنم همسرم ۳ جا حقوق عالی  ولی اخر ماه صفریم تقریبا 

فکر شده بیا وگرنه پشیمون میشی /در ضمن فرصت ازدواجت خیلی کم میشه چون همخ فکر میکنن دختری که تنها زندگی میکنه ببخشیدا همه کار میکنه /در صورتی که اینطور نیس ولی فرهنگ بد جامعه اس دیگه /خلاصه اگه دلت ازدواج میخواد ۳ سال دیگه خونه پدری تحمل کن /بعدش خواستی جدا شو ۳۳ به بعد فرصت نیس دیگه /دیگه واسه خودت زندگی کن اون وقت

من مشکلم فقط در زمینه مسکن‌تو تهران پانسیون گرونه اجاره م‌گرونه

من متاسفانه دختر آروم و درون گرایی هم هستم نمیتونم تو اتاق چندنفره زندگی کنم ، از طرفی هم میگم واسه دختر تنها یه خونه امنیت نداره...تنها گزینه ام یه اتاق تک نفره تو یه پانسیون یا خوابگاهه که بقول شما گرونه  هرچی دربیارم از کار کردن باید هزینه جا و خورد وخوراک بشه

خب تا وقتی ک از لحاظ مالی مستقل نشی نمیتونی تنها زندگی کنی..

حتی حاضر بودم از همین الان برم سراغ هرکاری تا پول دربیارم ولی تو شهرستان ما کار خوب نیست

با حقوق ماهی 5تومن چطوری آدم پول جمع کنه؟؟؟تازه به محض اینکه برم سرکار دیگه پدر و مادرم پول توجیبی نمیدن و باید خرج خودم رو خودم بدم که یعنی از اون پول هیچی نمیمونه...حالا وضع مالی پدر و مادرم خوبه ولی منو دوست ندارن و فقط از سر وظیفه منو تامین مالی میکنن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز