2777
2789
عنوان

زندگی مجردی

| مشاهده متن کامل بحث + 1236 بازدید | 46 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راستش دوست داشتم ازدواج کنم ولی پدر و مادرم نذاشتن!! گفتن با اون پسر ازدواج کنی عاقت میکنیم، در حال ...

حرفاتو خوندم انگار منی همه حرفات 

ولی من ۳ ماهه ازدواج کردم و خونه ام رو دور تر از پدر مادرم گرفتم 

همه چیز درست شد واقعا . سعی کن ازدواج کنی . از فکر خونه مجردی بیا بیرون . واقعا خوب نیست . باور کن جامعه ما هنوز فرهنگ ندارن . من شهر دیگه درس خوندم اما حتی خواهرم که روشن فکره خیال میکرد همه کاری کردم در صورتی که دختر بودم همیشه .پاک زندگی کردم . ولی واقعا تنها بودن برای دختر خوب نیست . سعی کن حتی با مخالفت خانوادت هم شده کنار بیای و ازدواج کنی با هررر کسی که خووودت میخوای . حتی با دعوا شده ازدواج کن برو از خونه پدرت . با شوهرت مستقل شو

خوش بحالتون که خانواده حامی داشتین اگه من ذره ای از جانب خانواده ام محبت میدیدم واقعا به دور شدن فک ...

ما الان رابطه خیلی خوبی داریم ولی در نوجوانی بابام منو تا خودکشی برد بعدشم از عذاب وجدانش بود که حمایت مالی میکرد ولی خب همین دوری برامون خیر آورد الان جونمون برای هم در میره. البته شانس آوردم که امکان حمایت مالی هم داشتن اینو میدونم. 

تهران زندگی به این سادگیا نیست من و همسرم درامدمون بالاس من ۲ جا کار میکنم همسرم ۳ جا حقوق عالی  ...

از نظر ازدواج اینطور نیست نمی‌دونم شما کدوم سمت هستین که دید اینه ولی من تنها زندگی میکردم خواستگارمم داشتم البته نه سنتی چون وقتی از فضای سنتی خارج میشی و دیگه تو شهر خودت نیستی خواستگار سنتی هم نمیاد ولی از آشنایان از دانشگاه از همه جا. 

تواین ۳۰سال حداقل یه پولی پس انداز میکردی


وقتی خدا تو آیه هفتم سوره مدثر میفرماید:وَ لِرَبِّكَ فَاصْبِرْ....و بخاطر پروردگارت شکیبایی کن.انگاردستاشو میذاره دو طرف صورتت و میگه عزیزِ دلم اينبارم بخاطرِ من صبر کن

عزیزم منم قبل از ازدواج چند سال مجردی زندگی کردم ولی هم تجربه خابگاه داشتم چون دانشگاهم شهر دیگه بود هم ٢ سال بیرون از ایران بودم ولی باید دختر قوی باشی مخصوصا که از شهرستان بری تهران به نظر من اول از هر نظر خودتو قوی کن برو سر کار یا ی مدت توو شر خودتون تنها زندگی کن تا جا بیفتی,, پانسبون اصلا بهت پیشمهاد نمیکنم,

حرفاتو خوندم انگار منی همه حرفات  ولی من ۳ ماهه ازدواج کردم و خونه ام رو دور تر از پدر مادرم گ ...

تمام سعی ام رو کردم که هر جوری شده اون ازدواج رو جور کنم نه فقط بخاطر علاقه بلکه برای رهایی از خونه...ولی نشد!!!

یعنی حاضر نشدن حتی بیان محضر امضا کنن، از فامیل و آشنا واسطه آوردم ولی اونا گفتن دختر خودمونه ما تصمیم میگیریم با کی ازدواج کنه اگه نظر مارو قبول نداره از خونه فرار کنه بره دختر فراری بشه ما که رضایت نمیدیم!!!

منم بدون اجازه چطور عقد میکردم؟  کاش فقط میومدن محضر اجازه میدادن غصه ام نبود ولی حتی اجازه نمیدادن که برم


من واقعا خیلی مشتاق ازدواج نیستم یعنی نه مخالفشم نه عاشق شوهر ، ولی دوست دارم مستقل و رها بشم حالا به هر طریقی

سنم هم کم نیست، میترسم دیگه مورد خوب برام نیاد و از طرفی هم زندگی مجردی کلی چالش داره و اونم حامی میخواد

خدایا نکنه من تا آخر عمر مجبورشم کنار این پدر و مادر بی رحم بمونم

اگه لحظه ای تو زندگی مستقل بشم میرم و پشت سرم هم نگاه نمیکنم و هیچوقت نمیخوام دوباره ببینمشون

بچه بودم با کلی زخم روحی و کمبود محبت منو اذیت کردن و حالا که بزرگ شدم و دیگه مسائل احساسی اونقدر برام مهم نیست از این طریق دارن عذابم میدن

خدا ازشون نگذره

تواین ۳۰سال حداقل یه پولی پس انداز میکردی

پس انداز کردم ولی سر یه اتفاقی که واسه خانواده ام پیش اومد دادم به اونا تا مشکلمون حل بشه...حالم از خوبیم به هم میخوره

اگه پول خودم رو میداشتم الان راحت تر میتونستم به استقلال فکر کنم

ما الان رابطه خیلی خوبی داریم ولی در نوجوانی بابام منو تا خودکشی برد بعدشم از عذاب وجدانش بود که حما ...

کم بلا سر منم نیاوردن

ورشکست میشدن یا با یکی دیگه دعواشون میشد منو کتک میزدن

کلا وسیله خالی کردن عقده هاشون بودم

کم بلا سر منم نیاوردن ورشکست میشدن یا با یکی دیگه دعواشون میشد منو کتک میزدن کلا وسیله خالی کردن ع ...

میفهمم حساب کتاب کار و هزینه ها رو بکن اگه شدنیه برات برو تصمیم بدی نیست من که راضی بودم

با هر کس دوس داری ازدواج کن بذار عاقت کنن به جایی نمیرسه عزیزم عاقشون😂😂😂😂

والا اطرافیان ترسوندنم ، گفتن از اون آقا مگه چقدر مطمئنی؟زندگی هزارتا بالا و پایین داره و اگه یه زمانی مشکلی پیش بیاد دیگه هیچکس نیست کمکت کنه


منم چندتا از دوستام که شوهرای خوبی هم داشتن بعد چندسال در حال طلاقن ...واقعا ترسیدم از اینور مونده و از اینور رونده بشم. چون نه اینکه کلا هم منو دوست ندارن از اینا نیستن که بعدا تو مشکل بخوان به من کمک کنن تازه از خداشونه بدبخت بشم و راه نجات هم نداشته باشم تا بگن نفرین ما گرفت!

گفتم تا فعلا سن ازدواج دارم کمی صبر کنم شاید یکی اومد و خدا به دلشون انداخت رضایت بدن و دست از سرم بردارن

وقتی نه بتونی بری و نه بتونی بمونی آدم حس ناامیدی بدی میکنه    



تو هم‌عین من وسط برزخی


دیروزم یکی دنبال این بود تو تهران‌پانسیون بگیر


میشه سه نفر شد و خونه گرفت ولی خب اخلاق ها و نوع سبک زندگی ها رو نمیشناسی دردسر

تنهایی؛آدم پوچ می‌گیره، آدم غنی تحویل می‌ده.آدم ضعیف می‌گیره، آدم قوی تحویل می‌ده.ذهن بسته می‌گیره، ذهن باز تحویل می‌ده.آدم سطح می‌گیره، آدم خبره تحویل می‌ده.آدم‌ گم شده می‌گیره، آدم مصمم تحویل می‌ده.تنهایی، یه نوع دستگاه اپدیته. دستگاه آدم سازیه.آدم توی تنهایی راهشو پیدا می‌کنه و ساخته می‌شه.مهم نیست چند سالته، خوبه که تنهاییتو دوست داشته باشی.و اگه از تنهایی فراری هستی یا می‌ترسی. بدون به شدت قراره آسیب ببینی.-دیاکو.

والا اطرافیان ترسوندنم ، گفتن از اون آقا مگه چقدر مطمئنی؟زندگی هزارتا بالا و پایین داره و اگه یه زما ...

به هر حال با هر کسی ازدواج کنی مشکلاتی هست عزیزم 

مهم سازش دو‌طرفه هست / دوستات که دارن طلاق میگیرن نگاه کن ببین مشکلاتشون چیه اخلاقشون چیه نمیدونی که / من خیلیا رو دیدم هزار مشکل اما موندن و سازش کردن / مشاوره قبل ازذواجم هست / با ادما و دوستای مشکل دار و طلاقی هم اصلا ارتباط نگیر با ادم های درست و موفق صحبت کنی بهتره / مثلا با کسایی میگن ازدواج نکن و این حرفا ارتباط نگیر / ازدواج خیلی هم خوبه اتفاقا / بهتر از مجردی و هزار دردسره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز