2777
2789
عنوان

زندگی مجردی

| مشاهده متن کامل بحث + 1236 بازدید | 46 پست
به هر حال با هر کسی ازدواج کنی مشکلاتی هست عزیزم  مهم سازش دو‌طرفه هست / دوستات که دارن طلاق م ...

درسته ، زندگی بی مشکل وجود نداره و گذشت وصبوری عامل دوام زندگی هاست و نباید زود جا زد...ولی گاهی بعضی مشکلات غیرقابل تحمله مثل دست بزن داشتن یا اینکه یهو خود شوهرت برگرده بگه من نمیخوامت برگرد خونه پدرت  خداییش دوستام تا حد آخر واسه زندگیشون گذشت کردن و حتی حالا که دارن میرن بیخیال نفقه و مهریه و سایر حقوقشون شدن فقط دارن جهیزیه شون رو میبرن

گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود  

تو هم‌عین من وسط برزخی دیروزم یکی دنبال این بود تو تهران‌پانسیون بگیر میشه سه نفر شد و خونه ...

فعلا تا آزمون استخدامی صبر میکنم و اگه بخوام بزنم غیر از شهر خودم رو میزنم تا ببینم چی میشه...بخاطر یه شغل رسمی آدم مهاجرت کنه کمتر هم حرف پشت سرم درمیاد

ولی اگه نشد دیگه تو شهر خودم هر کاری رو میرم تا پول جمع کنم و با یه شرایط مناسب تر بعدا بیام تهران 

با پرس و جو فهمیدم که اگه صفر بیام تهران پوستم کنده میشه پس فعلا تحمل بهترین راهه

شایدم خدا یه جور دیگه نجاتم داد!!!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز