بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
درسته مغروره.. عزیزم واقعیتش درمورد مشکلم از هرکسی میپرسم میگه حل میشه ولی دوماهه نتیجه قطعی نمیگن ...
4ماه بخدا اولین چیزی که ب ذهنم اومد برات دعا میکنم خدا مشکلتو حل کنه بحق مولا علی
جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)
اینم میشه بگید چیزی که میخوام رو ابان میخرم یا دیرتر میشه ؟
طول میکشه ولی حتما انشاالله میگیریش
جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)
جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)