2777
2789
ظاهرا آرومی ولی یه خورده عصبی هستی دوستداری با همه مهربون باشی ولی بنظر میاد هیچکس قدردانت نیست درست ...

درسته کاملا ..

بنظرتون مشکل اداریم حل میشه؟

و شخص مدنظرم دلتنگه؟

من آنِ توام        مرا به من باز مده..

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام زمان ازدواجم کی هست سنتی یا دوستی؟ 

خواستگار زیاد داری  ببین یکی خیلی دوستداره میخاد امتحانت کنه کلا حواست بخودت باشه انشاالله ک بخواستت برسی گلم 



جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)
خواستگار زیاد داری  ببین یکی خیلی دوستداره میخاد امتحانت کنه کلا حواست بخودت باشه انشاالله ک بخ ...

خواستگار ندارم

کسی ام ندارم دوسم داشته باشه


ربات حس ششم👇👇👇👇     https://t.me/FaalHoosh_bot?start=6920437616
ببین ب مشکل بر میخوری ولی کم نیاربخدا توکل کن انشاالله درست میشه وقت داری ولی خودت زیادی عجولی دوستد ...

ممنونم چشم 🙏

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
چجوری اشنا میشیم ؟ مشخصاتمو میتونید بگید

بخدا اینو نمیتونم گلم ولی بنظرم سنتی هست ازدواجت

جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)
درسته کاملا .. بنظرتون مشکل اداریم حل میشه؟ و شخص مدنظرم دلتنگه؟

اره انشاالله حل میشه آره خیلی دلتنگه ولی غرور داره اینجوری احساس کردم نمیدونم درسته یانه

جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)
خواستگار ندارم کسی ام ندارم دوسم داشته باشه

پناه برخدا گفتم ک شایدم اشتباه در بیاد

جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)
اره انشاالله حل میشه آره خیلی دلتنگه ولی غرور داره اینجوری احساس کردم نمیدونم درسته یانه

درسته مغروره..

عزیزم واقعیتش درمورد مشکلم از هرکسی میپرسم میگه حل میشه ولی دوماهه نتیجه قطعی نمیگن بهمون ، حست میگه حدودا دیگه چقدر طول میکشه؟

من آنِ توام        مرا به من باز مده..

ممنونم چشم 🙏

روشن گلم موفق باشی

جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز