بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)
ببین ب مشکل بر میخوری ولی کم نیاربخدا توکل کن انشاالله درست میشه وقت داری ولی خودت زیادی عجولی دوستد ...
ممنونم چشم 🙏
نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)
درسته کاملا .. بنظرتون مشکل اداریم حل میشه؟ و شخص مدنظرم دلتنگه؟
اره انشاالله حل میشه آره خیلی دلتنگه ولی غرور داره اینجوری احساس کردم نمیدونم درسته یانه
جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)
جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)
جدی گرفته ایم زندگی دنیایی را ...و شوخی گرفته ایم قیامت را!!!گویی قرار نیست روزی از این دنیا سفر کنیم...خوابی رفته ایم عمیق!!!کاش قبل از اینکه بیدارمان کنند بیدار شویم...🌷ای خدا عنایتی بنما،🌷{ اللهم عجل لولیک الفرج}بحق حضرت زینب (س)