2777
2789
عنوان

اوتيسم

528 بازدید | 58 پست

نكنه من اتيسمي هستم

حس ميكنم كند ذهنم 

يچيز رو دير ياد ميگيرم

و اجتماعي نيستم 

دوس دارم برم اما خجالت ميكشم اصلا قاطي نميشم 

منزوي هستم 

خيلي دوس دارم اما نميشه


اوتیسم ها الزاما کند ذهن نیستن 

ولی چرا فکر میکنی اوتزستیک هستی

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو طب سنتی هم تحقیق کن 

مه مغزی نداری؟ مزاجت حتما بشناس

میتونم خواهش کنم ازتون یه ذکر یاعلی بحق علی بگید به نیت قلبم برسم ، خیلی خیره نیتم❤ میگن دعای نی نی سایتی ها میگیره ، خدارو قسم میدم به آبروی پاک حضرت زهرا هر کس دعا کرد خدا اول خودش رو حاجت روا کنه....❤

منم تقریبا مشابه شمام از دکتر پرسیدم گفت نه 

  🍀🍀🍀🍀🍀                                                              یادم بمونه هیچ چیزی از هیچ کس بعید نیست یادم بمونه چقدر امروز شرایط سختی داشتم یادم بمونه هر چند به ته خط رسیده باشم ولی امید داشته باشم خدا را چه دیدی شاید یکی از همین روزها نوبت من باشد   😔😔     ♡این نیز بگذرد♡

اوتیسم یک طیف گسترده است از خفیف تا شدید

الان خیلی از ما بزرگسالان به خاطر مشغله های زیاد فراموش کار شدیم یا....

اگر خیلی فکرت مشغوله با یک روانشناس بررسی کن تا خیالت راحت بشه

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
شما صحبت میکنی؟ارتباط چشمی داری؟لمس شدن و شلوغی چ حسی بهت میده؟به اشیایی ک میچرخن واکنش نشون میدی؟و. ...

ارتباط چشمي برام سخته 

كم حرفم 

تو جمع صحبت نميكنم خيلي كم 

منزوي هستم بيشتر جمع فاميلا

ميچرخن نه

ارتباط چشمي برام سخته  كم حرفم  تو جمع صحبت نميكنم خيلي كم  منزوي هستم بيشتر جمع ف ...

بنظر من اینا از خجالتی بودن و کمبود اعتماد بنفسه 

سرچ کن گوگل فیلم بچه های اوتیسم ببین یا مدارسشونو 

اگ وسواس گرفتی رو این موضوع برو پیش روانشناس تا خیالتو راحت کنه اوتیسم اون چیزی نیس که تو ذهنته

براي وسواس چيكار كنم ؟ مثلا چي به خودم بگم؟

كمالگرا هم شدم

البته ناگفته نمونه كه دستمون خاليه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز