2777
2789
عنوان

اوتيسم

| مشاهده متن کامل بحث + 528 بازدید | 58 پست
سیستم آموزشی واقعا غلطه حداقل اگه تغییرش نمیدن خود معلما بنظرم میتونن روش تدریس تغییر بدن یسری قوانی ...

دقیقا باید معلم ها خلاق باشن موافقم

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اوتیسم یک طیف گسترده است از خفیف تا شدید الان خیلی از ما بزرگسالان به خاطر مشغله های زیاد فراموش ...

عزیزم منو خاطرتون هست؟  دخترم لالی انتخابی بود..  


پسرمم تشخیص بیش فعالی دادن متاسفانه و داره دارو مصرف میکنه

حال دل من خوب نمیشود که نمیشود که نمیشود... میگذره...ولی ردش میمونه💔تو الان شیرینی یه محفلی👎👎👎
اينم بگم تو خونواده عاديم با همه حرف ميزنم از حقم دفاع ميكنم  اما اجتماع اينجور نيستم

شاید موتیسم هستید. دختر من موتیسم هست. منم تقریبا همینم. .لالی انتخابی بهش میگن.سرچ کن بخون

حال دل من خوب نمیشود که نمیشود که نمیشود... میگذره...ولی ردش میمونه💔تو الان شیرینی یه محفلی👎👎👎
خب زمان سنجش کلام داشت چون کلاس برده بودمش قبلش نداشت ولی  کلا متوجه سوالات نمیشد وگرنه مراحل ب ...

پسرتون چه سطحی از اوتیسم داره؟

به نظرتون بچه اوتسیستیک که سطح سه هست و ۵ سال و نیمه و هیچی حرف نمیزنه امکانش هس بتونه حرف بزنه؟ بیش فعالم هست البته

هرکسی بوسه ستاند ز لب یار کسی...بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند
عزیزم منو خاطرتون هست؟  دخترم لالی انتخابی بود..   پسرمم تشخیص بیش فعالی دادن متاسفانه ...

اشکالرنداره بیش فعالی با دارو کنترل و حل میشه و بعدها با ورزش های آبی 

دخترتون چطوره

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
تو خونواده چطور بود؟ عادي بود عادي حرف ميزد يا ساكت بود

عریزم شما اوتیسم نیستی

در روابط اجتماعی مشکل داری برو دنبال ریشه و حلش

هرکسی بوسه ستاند ز لب یار کسی...بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند
تو خونواده چطور بود؟ عادي بود عادي حرف ميزد يا ساكت بود

اوتیسم یک تفاوته گلم و اصل ماجرا عدم برقراری ارتباط چه بیرون چه تو خانواده

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
نگفت چيه پس؟

من مشکل دیگه ای داشتم رفتم روانپزشک نه نگفت البته من دیر یاد نمیگیرم خیلی چیزا رو حفظیاتم خوبه

  🍀🍀🍀🍀🍀                                                              یادم بمونه هیچ چیزی از هیچ کس بعید نیست یادم بمونه چقدر امروز شرایط سختی داشتم یادم بمونه هر چند به ته خط رسیده باشم ولی امید داشته باشم خدا را چه دیدی شاید یکی از همین روزها نوبت من باشد   😔😔     ♡این نیز بگذرد♡
پسرتون چه سطحی از اوتیسم داره؟ به نظرتون بچه اوتسیستیک که سطح سه هست و ۵ سال و نیمه و هیچی حرف نمیز ...

شدید بود الان متوسط 

واقعا نمیتونم چیزی بگم ولی حتی طیف شدید بدون کلام دیدم که تو موسیقی و اسکیت حرف اول میزنه و خب با کارت های پکس راحت ارتباط میگیرن

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
اشکالرنداره بیش فعالی با دارو کنترل و حل میشه و بعدها با ورزش های آبی  دخترتون چطوره

ممنونم بابت انرژی مثبتت عزیزم. پسرم با دارو خیلی بهتر شده.


دخترم ۴۰درصد بهتر شد بعد از رفتن به مدرسه خصوصی. حالا ثبت نامش کردم دولتی که ارتباط بیشتری بگیره. ارتباطش با اقوام بهتر شده،ولی همچنان جواب غریبه هارو نمیده متاسفانه.‌کاملا گنگ و لال فقط نگاهشون میکنه

حال دل من خوب نمیشود که نمیشود که نمیشود... میگذره...ولی ردش میمونه💔تو الان شیرینی یه محفلی👎👎👎
مرکز اوتیسم بردینش؟خیلی کمک کنندست  من واقعا عاشق شاگردامم مخصوصا اونا ک اوتیسم دارن نفس صداشو ...

از ۳ سالگی کلاس بردم دیگه دو هفته پیش ترخیص شد از توانبخشی های تک نفره و الان دیگه فقط براش ورزش،و کلاس های هنر و گروهی تجویز شده

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
شدید بود الان متوسط  واقعا نمیتونم چیزی بگم ولی حتی طیف شدید بدون کلام دیدم که تو موسیقی و اسک ...

خداروشکر 

اما اخه پدر و مادرش ذله شدند چون دائم داره شیطونی میکنه و همه چیزو خراب میکنه

هرکسی بوسه ستاند ز لب یار کسی...بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز