ممنونم بابت انرژی مثبتت عزیزم. پسرم با دارو خیلی بهتر شده.
دخترم ۴۰درصد بهتر شد بعد از رفتن به مدرسه خصوصی. حالا ثبت نامش کردم دولتی که ارتباط بیشتری بگیره. ارتباطش با اقوام بهتر شده،ولی همچنان جواب غریبه هارو نمیده متاسفانه.کاملا گنگ و لال فقط نگاهشون میکنه