2777
2789
عنوان

اوتيسم

| مشاهده متن کامل بحث + 528 بازدید | 58 پست
ممنونم بابت انرژی مثبتت عزیزم. پسرم با دارو خیلی بهتر شده. دخترم ۴۰درصد بهتر شد بعد از رفتن به م ...

نگران نباش پله به پله حل میشه چقدر براتون خوشحال شدم

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
اره فك كنم همينم درمانش چيه

عزیزم سرچ کردی؟؟ کامل بخون.‌با مشاوره باید شروع کنی. من خودم دوساله متوجه شدم دخترم ارثی از من بهش رسیده

حال دل من خوب نمیشود که نمیشود که نمیشود... میگذره...ولی ردش میمونه💔تو الان شیرینی یه محفلی👎👎👎

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خداروشکر  اما اخه پدر و مادرش ذله شدند چون دائم داره شیطونی میکنه و همه چیزو خراب میکنه

اره سخته ولی چاره ای نیست باید باهاش کنار بیان

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
از ۳ سالگی کلاس بردم دیگه دو هفته پیش ترخیص شد از توانبخشی های تک نفره و الان دیگه فقط براش ورزش،و ک ...

چقدر عالی خیلی سن خوبی بردینشون،مشخصه که خیلی وقت میزاری واقعا جایگاهتون بهشته

جلسع اي ٤٠٠ميگيره   بخاطر پولش نميرم  دار هم خوردي؟

چرا نمیری روانشناس خانه بهداشت رایگانه

  🍀🍀🍀🍀🍀                                                              یادم بمونه هیچ چیزی از هیچ کس بعید نیست یادم بمونه چقدر امروز شرایط سختی داشتم یادم بمونه هر چند به ته خط رسیده باشم ولی امید داشته باشم خدا را چه دیدی شاید یکی از همین روزها نوبت من باشد   😔😔     ♡این نیز بگذرد♡
چقدر عالی خیلی سن خوبی بردینشون،مشخصه که خیلی وقت میزاری واقعا جایگاهتون بهشته

ممنونم عزیزم لطف دارید🌹

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
نگران نباش پله به پله حل میشه چقدر براتون خوشحال شدم

ممنونم گلم. خداکنه این مورد هم رفع بشه،خیلی نگرانشم. البته کپی بچگی خودمه و من الان خیلی بهتره اوضاعم😅

حال دل من خوب نمیشود که نمیشود که نمیشود... میگذره...ولی ردش میمونه💔تو الان شیرینی یه محفلی👎👎👎
ممنونم گلم. خداکنه این مورد هم رفع بشه،خیلی نگرانشم. البته کپی بچگی خودمه و من الان خیلی بهتره اوضاع ...

🤭👌🏻😅اره نگران نباش عزیزم 🌹🌹🌹🌹

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
سارا جان چون مبدونم مطالعه داری میپرسم.. اوتیسم ژنتیکیه؟ 

علتش هنوز مشخص نشده برخی عوامل محیطی و برخی جهش ژن را دکترا میگن ممکنه تاثیر داشته باشه

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
علتش هنوز مشخص نشده برخی عوامل محیطی و برخی جهش ژن را دکترا میگن ممکنه تاثیر داشته باشه

خواهر من دو قلو داره یکیشون دختره و اختلالی نداره و اون یکی پسر و اوتیستیک پس میشه گف از محیط نبوده

تو اقوام نوه عمو پدرمم اوتیستیکه اونم پسره یجورایی ژن میشه

هرکسی بوسه ستاند ز لب یار کسی...بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند
خواهر من دو قلو داره یکیشون دختره و اختلالی نداره و اون یکی پسر و اوتیستیک پس میشه گف از محیط نبوده ...

تو دوقلوهای پسر که تو دو کیسه جدا هستن هم دیدم یکی درگیر اون یکی نه یا گاهی هر دو قل درگیر 

تو دخترا کمه ولی اگه بشه شدیدتر میشن معمولا

گاهی جهش ژن میتونه باشه گاهی الودگی هوا و عوامل محیطی و ....هنوز علتش پازله و معما

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
شاید موتیسم هستید. دختر من موتیسم هست. منم تقریبا همینم. .لالی انتخابی بهش میگن.سرچ کن بخون

از بس حرف نزدم حرف زدن يادم رفته 

ذهنم خاليه نميدونم چي بگم 

حرفارو درست تلفظ نميكنم

از بس حرف نزدم حرف زدن يادم رفته  ذهنم خاليه نميدونم چي بگم  حرفارو درست تلفظ نميكنم

جلو آیینه خیلی صحبت کن اینم یک تمرینه باید روی اعتمادت کار کنی بعد اگه بتونی کلاس بری کلاس ورزش هنر و...

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز