2777
2789
عنوان

بی عدالتی

| مشاهده متن کامل بحث + 943 بازدید | 68 پست

میشه بگی یعنی چجوری آزارت میده ؟! میگه چرا اونا اینجوری میکنن یا سرکوفت میزنه؟؟

بقول کهنه رئیس از دشمان برند شکایت به دوستان چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم؟
دلیل اینکه نمیخانش چیه؟ به نظرم با ی مشاور خانواده صحبت کن تا بچه نداری تصمیم بهتری بتونی بگیری

تنها دلیلشون اینه که من خودم انتخابش کردم از نظر اونا باید اجازه می دادم اونا داماد خودشون رو انتخاب کنن..اگر خانوادم باهامون خوب بودن همسرم هم لااقل ۸۰ درصد با من خوب بود

شبی شاید رها کردم جهان پر اضطرابم را...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من حاضرم دیگه نرم ولی شوهرم هر سال این موقع مرخصی می گیره ک بریم جای خانوادم و من هرسال بهونه جورمیک ...

میبینی تو داری پنهان میکنی ک اونا چه حرفایی میزنن و اونم نمیدونه چه خبره و اینجوری اوضاع خراب میشه!! بگو بهش خودتو راحت کن البته با لحن صمیمانه ک چ خبره 

و اینکه وقتی دوست داشته باشه مطمئن باش نمیگه طلاق ! هزار مشکل در آینده باید باهم حلش کنید اینقدر نگران نباش و نترس 

با یه مشاور هم مشورت کن حتماااا

بقول کهنه رئیس از دشمان برند شکایت به دوستان چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم؟
وای حالا شوهر غریبست خانواده ات مادرت چطوری دلشون میاد

هیچ وقت نمی بخشمشون... بخاطر تمام اشکهایی ک تنهایی توی غربت می ریزم ازشون نمیگذرم

شبی شاید رها کردم جهان پر اضطرابم را...

میبینی تو داری پنهان میکنی ک اونا چه حرفایی میزنن و اونم نمیدونه چه خبره و اینجوری اوضاع خراب میشه!! ...

شوهرم مرد منطقی نیست ... بخدا چند سال پیش سر خریدن جهاز خانوادم اذیتم  کردن  گفتن ما ب دختری که شوهرش رو خودش انتخاب کنه جهاز نمی دیم... اومدم کلی با شوهرم صحبت کردم بهش گفتم اینجوریه گفتم تو مردانگی کن اگر جهازم کم و کسری داشت بیادخودمون بخریم‌..خانوادم نمی خرن... چنان بحث و دعوایی راه انداخت و تا مدتها قهر بود و حرف جدایی می زد. همسر من خانوادم خیلی براش مهم بود ک دوسش داشته باشن...خانوادم حذف بشه منم حذف شدم

شبی شاید رها کردم جهان پر اضطرابم را...

عزیزم چرا خانوادت اینکارو میکنن؟ اگه خانوادت اینجوری رفتار نمیکردن همسرتم اینجوری نمیکرد

اره اگر اونا بخاطر بچشون هوای دامادشون رو میداشتن من الان زندگیم خیلی فرق می کرد

شبی شاید رها کردم جهان پر اضطرابم را...

اره اگر اونا بخاطر بچشون هوای دامادشون رو میداشتن من الان زندگیم خیلی فرق می کرد

دعا میکنم پی به اشتباهشون ببرن

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ک چرا دیدن خانواده نمیری و مگ خانواده نداری؟

میگه چرا نریم من دوست دارم با خانوادت معاشرت داشته باشم... مگه یتیمی یا بچشون نیستی که نه میان و نه ما باید بریم...مگه سر راهی هستی... من از زنی  ک خانوادش بهش بی توجهی کنن بدم میاد..و خیلی چیزهای دیگه

شبی شاید رها کردم جهان پر اضطرابم را...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چاق شدممم

رععذتذcyuh | 19 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز