راسته ؟ یعنی جدی نتیجه گرفتین از حرفاشون اعتقاد دارین؟؟
اونایی که حس ششمین بگن چجوری حس میگیرن پیش گویی میکنن
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
حس میکنم پدرتون قبول میکنه اره شاید خودت ب ی بهونه ای دو به شک بشی حس چندانی ندارم ولی ان شاء ...
جاری جوون
میشه بگی رشته تجربی قبول میشم؟ میتونم برم رشته تجربی؟🥲
اگ آره معدلم حدودی چقد میشه؟☹
من هستم ی فرشته...کارش گند زدن ب چیزا و انساناس🥲🔪خلاصه اگ زندگی معنا نداش خاصی ضدحال بزنی بهش....بدون ک کت بسته در خدمتمممم😌😎بگمممم ک من ی خانوم دکتر هسدمممم ک با کلی سختی دکترای تِر زدن در زندگی خود بدس اوردممم😎تضمینی بخاطر شرایط اقتصادی تو پنج جلسه شمارو استاد تر زدن میکنم😎🔪الکی ک نییییییییییییس.....ولاااااا😌🔪لیااااقت میخاداااااااا🤝😌
زرد یا مشکی شایدم روشن زیاد تو رنگ قوی نیستم واقعا
نه آبی هست
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵
کاش میتوانستم به زمان تو سفر کنم .. دوباره خندیدنت را ببینم .. بهت میگفتم نگران نباش این حادثه تلخ زندگیت یک روزی فراموش میشه ...ناراحت و غمگین نباش گرچه بزرگ بشی زخم قلبت خوب نمیشه اما وقتی بزرگ بشی حالت خوب میشه ... 💔
جاری جوون میشه بگی رشته تجربی قبول میشم؟ میتونم برم رشته تجربی؟🥲 اگ آره معدلم حدودی چقد میشه؟☹
اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که اره قبول میشی با معدل۱۸
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت.. در گذر زمان.پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...کاربر 🔵