من ۷؛۸این ماه ن ز د ی ک ی محافظت نشده داشتم و شد اون چیزی ک نباید میشد ۱۲ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم پنج شیش ساعت بعدشم یکی دیگ موعد پریودیم ۱۶ام ۱۷بود من ۱۱پریود شدم دوروز خونریزی داشتم روز سوم فقط لکه خون دیدم چهارم لک قهوه ای و بعد قطع شد فقط ترشح داشتم خیلی برام عجیب بود من پریودی هام هفت روزه ست سه روز اول خونریزی شدید دارم بعد سه روز کم میشه اما اینبار بعد دوروز قطع و فقط لک میدیدم ایا احتمال بارداری هست یا بخاطر قرص هاست چندسال پیش ک قرص اورژانسی خوردم قشنگ پریود شدم اینجوری نبود🙂
خرّم آن کس که در این محنت گاه،خاطری راسبب تسکین است ...🫀🌱
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
ورزش کن سیاه دانه عسل (دوسین ) صبحا هر دوتون بخورید با روغن سیاه دانه زیر دلتو هر روز چرب کن ...
فقط پیاز درمانی نکردم چون پرولاکتینو میبره بالا باقیشو انجام دادم ب نتیجه ای نرسیدم
از زخمهای گذشتهتون پرستاری نکنید... واقعا بعضی از اونها (بعضی!) دیگه خوب شدهاند ولی شما همچنان اصرار دارید اونها را تر و خشک کنید و ازشون نگهداری کنید.