2777
2789
عنوان

جاریم میگه

| مشاهده متن کامل بحث + 1931 بازدید | 101 پست
خب ی مقدار بالا داده دکتر تا بخواد بیاد خیلی پایین من دیگه مردم مگه چند سال میخوام عمر کنم نهایت ۶۰س ...

پس نگران نباش چیزی نیست از حسادت اونجوری گفته یا خواسته ناراحتت کنه جدیش نگیر

من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم ❤️.                                  متاهل و متعهد 💜                                                           لطفا اقایون درخواست ندن ممنون               

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تنفست خوبه؟

نه خیلی خوب هنوز با دهن نفس میکشم اخه هنوز گچ دارم یه ذره بویاییم کار میکنه الان 

من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم ❤️.                                  متاهل و متعهد 💜                                                           لطفا اقایون درخواست ندن ممنون               

بینی منم استخونی بود و قوزم داشت

من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم ❤️.                                  متاهل و متعهد 💜                                                           لطفا اقایون درخواست ندن ممنون               
دختر دایی من سه ساله عمل کرده دماغش قوز داشت ولی خداروکشر هنوز برنگشته

فکر کنم اگه ضربه بخوره برمیگرده...چون من بینیم هنو عمل نکردم اصلا قوز هم نداشتم ولی یک ماه پیش بینیم خورد تو درماشین بخاطر اون ضربه یکم قوز درآورد

خب خدارو شکر.مراقبتهای بعداز برداشتن گچ چیه؟ آخه من فردا باید گچو بردارم

چیزای سنگین تا دوماه بلند نکن.سرتو بمدت طولانی پایین نگیر تحت هیچ شرایطی.بینیتو هرروز با سرم شستشو و سرنگ هراز ۶ساعت یبار شستشو بده و کلی چیزای دیگه

واقعا نی نی سایت،سایت عجیبیه که من واقعا فازبعضی هارو نمیفهمم.یامیان تاپیک عکس میزارن میگن بیاین نظربدین اخلاقش چجوریه؟!اخه ادم عاقل! این روزا توهمین دنیای واقعی نمیشه از روظاهر به شخصیت افراد پی برد ازبس همه مرموز شدن، اینجا دیگه دنیای مجازیه وازرو عکس انتظار داری تشخیص بدن؟!!!یکم بزرگ شید تروخدا.یا میان تاپیک حس ششم میزارن یا میگن حس ششممم بدویین بیان!!واقعا خودتونو زدین به خواب یا واقعا خوابید؟حس ششم فقط یه حسه.مگه استغفرالله خدا وپیغمبرید که ازاینده خبرداشته باشید یه مشت ملت ساده رو گول میزنید؟!!وقتی میبینم اون افرادی که تواین حس ششم شرکت میکنن سنشون از ۲۰ به بالا هست بیشتر تعجب میکنم.اخه اگه زیر ۲۰ بود میگفتیم هنوز بالغ نشده ولی از سن بالای بیست سال  واقعا انتظار عاقل بودن ازهرفردی میره.اینا بازم به کنار.فاز یه دسته کاربر دیگه هم درک نمیکنم.کوچکترین مسئله زندگیشونم تاپیک میزنن مشورت بگیرن ؛ینی عزیز شماهنوز اونقدر بزرگ نشدی که توی این کوچکترین مسائل یه ذره بشینی باخودت دو دوتا چهارتا کنی  تشخیص بدی بهترین گزینه چیه؟!!
من مطمئنم خودشم طبیعی عمل میکنه فقط واسه چزوندن من اینجوری میگه

انقد بدم میاد از همچین ادمایی

من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم ❤️.                                  متاهل و متعهد 💜                                                           لطفا اقایون درخواست ندن ممنون               
منم امروز ی خورده بهتره.من فردا باید گچو بردارم به نظرت بعداز گچ تنفس بهتر میشه؟


اره صددرصد به مرور که با سرم هم شستشو بدی تنفست روزبه روز بهترمیشه

واقعا نی نی سایت،سایت عجیبیه که من واقعا فازبعضی هارو نمیفهمم.یامیان تاپیک عکس میزارن میگن بیاین نظربدین اخلاقش چجوریه؟!اخه ادم عاقل! این روزا توهمین دنیای واقعی نمیشه از روظاهر به شخصیت افراد پی برد ازبس همه مرموز شدن، اینجا دیگه دنیای مجازیه وازرو عکس انتظار داری تشخیص بدن؟!!!یکم بزرگ شید تروخدا.یا میان تاپیک حس ششم میزارن یا میگن حس ششممم بدویین بیان!!واقعا خودتونو زدین به خواب یا واقعا خوابید؟حس ششم فقط یه حسه.مگه استغفرالله خدا وپیغمبرید که ازاینده خبرداشته باشید یه مشت ملت ساده رو گول میزنید؟!!وقتی میبینم اون افرادی که تواین حس ششم شرکت میکنن سنشون از ۲۰ به بالا هست بیشتر تعجب میکنم.اخه اگه زیر ۲۰ بود میگفتیم هنوز بالغ نشده ولی از سن بالای بیست سال  واقعا انتظار عاقل بودن ازهرفردی میره.اینا بازم به کنار.فاز یه دسته کاربر دیگه هم درک نمیکنم.کوچکترین مسئله زندگیشونم تاپیک میزنن مشورت بگیرن ؛ینی عزیز شماهنوز اونقدر بزرگ نشدی که توی این کوچکترین مسائل یه ذره بشینی باخودت دو دوتا چهارتا کنی  تشخیص بدی بهترین گزینه چیه؟!!
منم امروز ی خورده بهتره.من فردا باید گچو بردارم به نظرت بعداز گچ تنفس بهتر میشه؟

من دیروز مطب دکتر بودم گفت نهایتاً تا یک ماه یا کم تر تنفست خوب میشه فقط با سرم شستشو مرتب شستوشو بده 

من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم ❤️.                                  متاهل و متعهد 💜                                                           لطفا اقایون درخواست ندن ممنون               
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز