2777
2789
عنوان

جاریم میگه

| مشاهده متن کامل بحث + 1931 بازدید | 101 پست
واقعا  برمیگرده قوزم؟

ببین قوزت برنمی‌گرده ولی سر بینی بعد یه مدت میاد پایین 

چون کلا سن بره بالا سر بینی شل میشه ولی وقتی نیمه فانتزی باشه دیگه پایین هم بیاد بازم بد نمیشه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا الکی مگین اره حسوده و فلان ...اره طبیعی برمیگرده جاریت کاملا درست گفته

«...من تمام تلاشم را کردم و تمام زبان های دنیا را یاد گرفتم اما چه کنم که هیچ کدام برای توصیف کردن تو کافی نبود ...✨🦋»
الان چیزی داخل بینیت هست که جلو تفس رو گرفته؟ یا دکتر همه رو بیرون آورد؟

نه همه رو آورده بیرون فقط حس میکنم بینیم از داخل گوشت آورده حالا فردا نشون دکتر بدم ببینم چی میگه

چرا الکی مگین اره حسوده و فلان ...اره طبیعی برمیگرده جاریت کاملا درست گفته

دو سه تا از اشنا های ما طبیعی عمل کردم یکیش ده ساله و اون یکیا پنج شیش سال اما تغییر نکرده بینیشون 

من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم ❤️.                                  متاهل و متعهد 💜                                                           لطفا اقایون درخواست ندن ممنون               
به نظرت بازیگرا دماغشون طبیعی عمل میکنن یا نیمه فانتزی

ببین یکی میبینی نیمه فانتزی دوست داره چون میخواد چهرش مصنوعی باشه.اینو چون خودم طبیعی عمل کردم نمیگما ولی بینی هرچی طبیعی باشه قشنکتره چون چهره نچرالتر میزنه.اگه ادم بخواد فانتزی یا نیمه فانتزی عمل کنه شبیه بقیه میشه انگار دکترا از روی یه بینی قالب زدن پس شبیه هم میشیم

واقعا نی نی سایت،سایت عجیبیه که من واقعا فازبعضی هارو نمیفهمم.یامیان تاپیک عکس میزارن میگن بیاین نظربدین اخلاقش چجوریه؟!اخه ادم عاقل! این روزا توهمین دنیای واقعی نمیشه از روظاهر به شخصیت افراد پی برد ازبس همه مرموز شدن، اینجا دیگه دنیای مجازیه وازرو عکس انتظار داری تشخیص بدن؟!!!یکم بزرگ شید تروخدا.یا میان تاپیک حس ششم میزارن یا میگن حس ششممم بدویین بیان!!واقعا خودتونو زدین به خواب یا واقعا خوابید؟حس ششم فقط یه حسه.مگه استغفرالله خدا وپیغمبرید که ازاینده خبرداشته باشید یه مشت ملت ساده رو گول میزنید؟!!وقتی میبینم اون افرادی که تواین حس ششم شرکت میکنن سنشون از ۲۰ به بالا هست بیشتر تعجب میکنم.اخه اگه زیر ۲۰ بود میگفتیم هنوز بالغ نشده ولی از سن بالای بیست سال  واقعا انتظار عاقل بودن ازهرفردی میره.اینا بازم به کنار.فاز یه دسته کاربر دیگه هم درک نمیکنم.کوچکترین مسئله زندگیشونم تاپیک میزنن مشورت بگیرن ؛ینی عزیز شماهنوز اونقدر بزرگ نشدی که توی این کوچکترین مسائل یه ذره بشینی باخودت دو دوتا چهارتا کنی  تشخیص بدی بهترین گزینه چیه؟!!
واقعا  برمیگرده قوزم؟

نبابا بینی استخوانی بر نمیگرده

مومو به ژاپنی میشه هلو🍑۹ اسفند ۱۴۰۴ با تک تک سلولام شاد شدم🫂😂 باهام مخالفی خوشحال میشم ریپ نزنی💙🐈⬛مامان یه پیشی🐾 😸 🧶خانه نشینی رو تبلیغ نکنید خونه داری شغل نیست🫸🔆 بحث دینی اینام با من نکنید

متاسفانه راست گفته همون نیمه فانتزی هم بعد چند سال طبیعی میشه

هنوزم لباساتو بو میکنم....هنوزم من عکسامونو دارمش...تموم خیابونا هستن ولی....دیگه تو خیابون نمیارمش...هنوزم هوا خیس و بارونیه...دیگه گل نمیگیرم از این مسیر...همه شاهدن رفتی از پیش من...دیگه تا قیامت دسامو نگیر☔️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناشناس

mehrad_234 | 19 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز