2777
2789
عنوان

جاریم میگه

1931 بازدید | 101 پست

من تازه ۷روزه بینیمو عمل کردم خودم طبیعی دوس داشتم جاریم اومده دیدنم میگه اشتباه کردی طبیعی عمل کردی بعداز چند وقت برمیگرده ولی من خواستم عمل کنم نیمه فانتزی عمل میکنم.به نظرتون راست میگه؟

اره

❌اگه به اسم کاربریم گیر بدی یعنی خوده خری🫤 ❌       اگه اون لحظه خوشحال بودی……پس پشیمونی نداره/.      پایان های تلخی را باید تجربه کنی تا به دوام نداشتن چیزهای زیبا ایمان بیاوری.       تذکر مهم:اگه تو یک تاپیک دارم تیکه پاره ت میکنم تو یک تاپیک قربون صدقه ت میرم…دادا خداوکیلی به اسم کاربریا دقت نمیکنم فکر نکنی دوقطبی ام؛خودتو …نکن برام❤️😁.    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا  برمیگرده قوزم؟

نه بابا

اون از حسودیش گفته


❌اگه به اسم کاربریم گیر بدی یعنی خوده خری🫤 ❌       اگه اون لحظه خوشحال بودی……پس پشیمونی نداره/.      پایان های تلخی را باید تجربه کنی تا به دوام نداشتن چیزهای زیبا ایمان بیاوری.       تذکر مهم:اگه تو یک تاپیک دارم تیکه پاره ت میکنم تو یک تاپیک قربون صدقه ت میرم…دادا خداوکیلی به اسم کاربریا دقت نمیکنم فکر نکنی دوقطبی ام؛خودتو …نکن برام❤️😁.    
واقعا  برمیگرده قوزم؟


نه برنمیگرده قور بینی میگن بعد ده سال یا بیشتر یه ذره نوک بینی افتاده میشه که اونم دکترا قبول ندارن 

من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم ❤️.                                  متاهل و متعهد 💜                                                           لطفا اقایون درخواست ندن ممنون               
جالبه که تو حرف جاری دنبال راست میگردی

نه آخه تو نی نی سایتم ی چند باری شنیدم ولی من موقع عمل به دکترم گفتم فقط رفع ایراد کنه من بینیم داغون بود به نظرم با همین رفع ایراد کلی تغییر میکنم چه برسه به نیمه فانتزی

ازحسودیش گفته.اکه دوماه بعداز جراحی خوب مزاقبت کنی بینیت هیچ تغییری نمیکنه.دوست منم طبیعی عمل کرده بعداز چندسال همونجوریه هنوز.منم طبیعی عمل کردم سه ماهه تاالان که مشکلی پیش نیومده خداروشکر

واقعا نی نی سایت،سایت عجیبیه که من واقعا فازبعضی هارو نمیفهمم.یامیان تاپیک عکس میزارن میگن بیاین نظربدین اخلاقش چجوریه؟!اخه ادم عاقل! این روزا توهمین دنیای واقعی نمیشه از روظاهر به شخصیت افراد پی برد ازبس همه مرموز شدن، اینجا دیگه دنیای مجازیه وازرو عکس انتظار داری تشخیص بدن؟!!!یکم بزرگ شید تروخدا.یا میان تاپیک حس ششم میزارن یا میگن حس ششممم بدویین بیان!!واقعا خودتونو زدین به خواب یا واقعا خوابید؟حس ششم فقط یه حسه.مگه استغفرالله خدا وپیغمبرید که ازاینده خبرداشته باشید یه مشت ملت ساده رو گول میزنید؟!!وقتی میبینم اون افرادی که تواین حس ششم شرکت میکنن سنشون از ۲۰ به بالا هست بیشتر تعجب میکنم.اخه اگه زیر ۲۰ بود میگفتیم هنوز بالغ نشده ولی از سن بالای بیست سال  واقعا انتظار عاقل بودن ازهرفردی میره.اینا بازم به کنار.فاز یه دسته کاربر دیگه هم درک نمیکنم.کوچکترین مسئله زندگیشونم تاپیک میزنن مشورت بگیرن ؛ینی عزیز شماهنوز اونقدر بزرگ نشدی که توی این کوچکترین مسائل یه ذره بشینی باخودت دو دوتا چهارتا کنی  تشخیص بدی بهترین گزینه چیه؟!!
منم دهم نوبت عمل دارم میخام نیمه فانتزی عمل کنم

منم هفت روزه عمل کردم مدل نیمه فانتزی

من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم ❤️.                                  متاهل و متعهد 💜                                                           لطفا اقایون درخواست ندن ممنون               
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز