2777
2789
عنوان

جاریم میگه

| مشاهده متن کامل بحث + 1931 بازدید | 101 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه برنمیگرده قور بینی میگن بعد ده سال یا بیشتر یه ذره نوک بینی افتاده میشه که اونم دکترا قبول ندارن& ...

خب ی مقدار بالا داده دکتر تا بخواد بیاد خیلی پایین من دیگه مردم مگه چند سال میخوام عمر کنم نهایت ۶۰سال

اگه مشکلی نداری میشه فقط عکس بینیت رو بفرستی؟

فعلا روش چسبه.هنوز چسبشو برنداشتم کامل

واقعا نی نی سایت،سایت عجیبیه که من واقعا فازبعضی هارو نمیفهمم.یامیان تاپیک عکس میزارن میگن بیاین نظربدین اخلاقش چجوریه؟!اخه ادم عاقل! این روزا توهمین دنیای واقعی نمیشه از روظاهر به شخصیت افراد پی برد ازبس همه مرموز شدن، اینجا دیگه دنیای مجازیه وازرو عکس انتظار داری تشخیص بدن؟!!!یکم بزرگ شید تروخدا.یا میان تاپیک حس ششم میزارن یا میگن حس ششممم بدویین بیان!!واقعا خودتونو زدین به خواب یا واقعا خوابید؟حس ششم فقط یه حسه.مگه استغفرالله خدا وپیغمبرید که ازاینده خبرداشته باشید یه مشت ملت ساده رو گول میزنید؟!!وقتی میبینم اون افرادی که تواین حس ششم شرکت میکنن سنشون از ۲۰ به بالا هست بیشتر تعجب میکنم.اخه اگه زیر ۲۰ بود میگفتیم هنوز بالغ نشده ولی از سن بالای بیست سال  واقعا انتظار عاقل بودن ازهرفردی میره.اینا بازم به کنار.فاز یه دسته کاربر دیگه هم درک نمیکنم.کوچکترین مسئله زندگیشونم تاپیک میزنن مشورت بگیرن ؛ینی عزیز شماهنوز اونقدر بزرگ نشدی که توی این کوچکترین مسائل یه ذره بشینی باخودت دو دوتا چهارتا کنی  تشخیص بدی بهترین گزینه چیه؟!!
بینیت بعد عمل ورم کرد؟

فعلا که گچ و برنداشته اما ورم داره دیگه حتما

من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم ❤️.                                  متاهل و متعهد 💜                                                           لطفا اقایون درخواست ندن ممنون               
ازحسودیش گفته.اکه دوماه بعداز جراحی خوب مزاقبت کنی بینیت هیچ تغییری نمیکنه.دوست منم طبیعی عمل کرده ب ...

خب خدارو شکر.مراقبتهای بعداز برداشتن گچ چیه؟ آخه من فردا باید گچو بردارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز