من تازه ۷روزه بینیمو عمل کردم خودم طبیعی دوس داشتم جاریم اومده دیدنم میگه اشتباه کردی طبیعی عمل کردی بعداز چند وقت برمیگرده ولی من خواستم عمل کنم نیمه فانتزی عمل میکنم.به نظرتون راست میگه؟
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
همه چی داره گرون میشه مخصوصا عمل های زیبایی بعد ما اصلا تو زندگیمون پیشرفت نمیکنیم انگار داریم درجا میزنیم😐خیلی حسرت میخورم کاش همون سال اولی که دلم میخواست عمل کنم هرطور شده پولشو از یه جایی جور میکردم الان خیلی خیلی گرون شده
اشکال نداره آبجی حرص نخور انشاالله به حق امام حسین(ع) به زودی زووودددد ماهم عمل میکنیم😍😍😍😍و خوشگل تر میشیم انشاالله که اون روز خیلی زود بیاد ❤🌱خدایا به امید خودت🌱❤