2777
2789
عنوان

جوش

83 بازدید | 14 پست

سلام بچه ها من دیگ یماهه یه جوش از کناربینی ام زده بیرون سرش انگارزخم خون میاد باز خشک میشه ولی نمیفته باز زخم حالم گرفته بد جایی پاک شدنی هم نیست دیگ یماهه اخه

چجوری ازبین ببرمش؟ 

صورتمم هی جوش نداره

جوش چرکیه سرش هم بازه نمیشه هرکاری باهاش بکنی. 

برو دکتر ترسیدم چیزی بگم بدتر شه راستش😂

به تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ ازین سایت میرم. دلیلشم خانوما فیس افاده ای حیوون گریز بی درک و منطق و سطح دغدغه در لول وای شوهرم مادرشوهرم جاریم دماغ عملیم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جوش چرکیه سرش هم بازه نمیشه هرکاری باهاش بکنی.  برو دکتر ترسیدم چیزی بگم بدتر شه راستش😂

خیلی رومخمه تا کوچیک خشک میشه میگم خوب شد باز میبینی هیییی هست دیت میزنم خون میاد

رو خود جوش میزنم هم     عالیه


من هیدرودرم گرفتم یه هفتس خیلییی تغییرحس نکردم 

شماچه ترمیم کننده ای استفاده میکنید؟



میشه لطفا واسه دوستم که فوت شده یه صلوات بفرستید

اگر میگی یه مدته جای جوش مونده به نظرم با دکتر دیگه صحبت کن تا بهت کرم بده تا زودتر بختر بشه جای جوشت.

من خودم برای جای جوش و آکنه روش خونگی میرفتم و واقعا تاثیری نداشتش. دیگه رفتم پیش یه متخصص و برام کرم تجویز کردن.

روشای خونگی یکم زمان بره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خانواده شوهر

fateme_u | 13 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز