2777
2789
عنوان

جوش

83 بازدید | 14 پست

سلام بچه ها من دیگ یماهه یه جوش از کناربینی ام زده بیرون سرش انگارزخم خون میاد باز خشک میشه ولی نمیفته باز زخم حالم گرفته بد جایی پاک شدنی هم نیست دیگ یماهه اخه

چجوری ازبین ببرمش؟ 

صورتمم هی جوش نداره

جوش چرکیه سرش هم بازه نمیشه هرکاری باهاش بکنی. 

برو دکتر ترسیدم چیزی بگم بدتر شه راستش😂

به تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ ازین سایت میرم. دلیلشم خانوما فیس افاده ای حیوون گریز بی درک و منطق و سطح دغدغه در لول وای شوهرم مادرشوهرم جاریم دماغ عملیم.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


جوش چرکیه سرش هم بازه نمیشه هرکاری باهاش بکنی.  برو دکتر ترسیدم چیزی بگم بدتر شه راستش😂

خیلی رومخمه تا کوچیک خشک میشه میگم خوب شد باز میبینی هیییی هست دیت میزنم خون میاد

رو خود جوش میزنم هم     عالیه


من هیدرودرم گرفتم یه هفتس خیلییی تغییرحس نکردم 

شماچه ترمیم کننده ای استفاده میکنید؟



میشه لطفا واسه دوستم که فوت شده یه صلوات بفرستید

اگر میگی یه مدته جای جوش مونده به نظرم با دکتر دیگه صحبت کن تا بهت کرم بده تا زودتر بختر بشه جای جوشت.

من خودم برای جای جوش و آکنه روش خونگی میرفتم و واقعا تاثیری نداشتش. دیگه رفتم پیش یه متخصص و برام کرم تجویز کردن.

روشای خونگی یکم زمان بره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز