2777
2789
من هنوز عمل نکردم یکشنبه نوبت دارم چهارشنبه مطب سعادت اباد نبودی شما ؟

 من حدود ۳ هفته پیش رفتم هنوز بخیمم نکشیدم چون تو برگه نوشته ۱ سال هم باشه عیب ‌نداره ولی من هفته آینده میرم بخیرو میکشم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 من حدود ۳ هفته پیش رفتم هنوز بخیمم نکشیدم چون تو برگه نوشته ۱ سال هم باشه عیب ‌نداره ولی من هف ...

خیلی عکس پروفایلت شبیه خانمی بود که دیدم اونجا   

مرسی الان خیلی جا افتاد و قشنگ شد ولی عکس لعنتیش نمیاد😂😂😂حتی خالم دید میگفت پیشه کی عمل کردی چقدر ...

من که فعلا به کسی از اشناهامون نگفتم کجا و چقدر عمل میکنم ..بفهمن ارزونه خوبم بشه میگن بد

وای الان من از استرس خوابم نمیبره

اون روز من شده بودم زرد مادرم فکر کرد نو لامپ  فشارم اومد بود رو هشت بعد رفتم اوتاق عمل دراز کشیدم ده دقیقه بعد اومدن ی آمپول زدن و من کلا سرم گیج رفت گفتم چرا اینطوری شدم گفت عادی همینجا رفتم بعد بهوش اومدم دیدم دارن منو میبرن تو سالن 

یکشنبه نوبت دارم دکتر عظیمی ۱۲ تومن

من الهام طیبی بودم و دماغم زیاد بزرگ نبود گفت ۱۱ نیم ۶۰۰ تومن هم لباس بیمارستان شد و خورد خوراک ۳۰۰ دارو رفت آمد ۱۴ تومن شد تاحالا  و پیشه فامیل گفتم رفتم پیشه حسین فرخنده نرخش ۲۲ میلیون😂😂😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز