2777
2789
عنوان

کاش بود

184 بازدید | 31 پست

امروز 26روز از رفتنش میگذره 

بدیاش یادم رفته

حس میکنم دیگه هیچکس مث اون دوسم نداره 

دلم براش تنگه 

کاش بود کاش نمیرفت چهار سال باهم بودیم توروخدا تنهام نذارین 


دلیل جداییمون: بچه ننگیش بود 

خانوادشو بهم ترجیح داد 

بخاطر حرف خواهرش ده روز ولم کرد 

حالم بده تنهام نذارین 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بمیرم برات💔🌿

خدانکنه دارم دیونه میشم 

انقدز کم خوراک شدم لاغر شدم 

حالم خیلی بده🙂

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

عزیزم شما هم رابطه کامل داشتین؟

فقط دستمو گرفته بود 

قرارمون ازدواج بود 

ن ن هیچ رابطه ای نداشتیم 

هر هفته همو میدیدیم 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

عجب کارت عالی بوده وا ندادی

اونم ادم این کارا نبود اصلاااااااا حرفی از رابطه نمیزد:) 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

لطفا بهم بگید

beellaa | 36 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز