2777
2789
عنوان

کاش بود

| مشاهده متن کامل بحث + 184 بازدید | 31 پست
خدانکنه دارم دیونه میشم  انقدز کم خوراک شدم لاغر شدم  حالم خیلی بده🙂

من جای تو باشم تصمیم میگیرم با عشقم ازدواج کنم

اما چون از اوضاعتون باخبرم میگم اگه با پسرخالت ازدواج کنی هم وضعت خوب میشه هم خانوادت راضی ترن 

اما من با کسی که میخوامش خوشحال ترم 



🚩🇮🇷کاربری موقت دست دونفر هست چون یکیشون تعلیق شده از کاربری ساحل دریایی استفاده میکنه🧿 🇮🇷 لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من جای تو باشم تصمیم میگیرم با عشقم ازدواج کنم اما چون از اوضاعتون باخبرم میگم اگه با پسرخالت ازدوا ...

اما اونجوری ی عمر عذاب میکشم عشق من ادمی نبود ک بتونه جلو خانوادش پشتم در بیاد 

اما پسر خالم ادمیه ک بگم مادرت بهم گفته بالا چشمت ابرو مادرشو بیچاره میکنه حداقل این حامیمه 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

اما اونجوری ی عمر عذاب میکشم عشق من ادمی نبود ک بتونه جلو خانوادش پشتم در بیاد  اما پسر خالم ا ...

اره هرکی یجوره و من نسبت به شرایط خودت گفتم چون مثلا کسی که من عاشقشم و دوسش دارم اخلاقش مثل کسی که تو دوسش داری نیست و من هیچجوره نمیتونم بیخیالش بشم برم با کسی که خانوادم راضین اما شرایط تو متفاوته

🚩🇮🇷کاربری موقت دست دونفر هست چون یکیشون تعلیق شده از کاربری ساحل دریایی استفاده میکنه🧿 🇮🇷 لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

اره هرکی یجوره و من نسبت به شرایط خودت گفتم چون مثلا کسی که من عاشقشم و دوسش دارم اخلاقش مثل کسی که ...

اره من خودم خوب میدونم بدبخت میشم 

از طرفی صب 

اینو گذاشتم پروفم 

به پسرخالم برخورد قهر کرد 😐


عشق قبلیم از این اخلاقا نداشت 

این نمیدونن چی توی این عکس دیدع اینجور کرد 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

اره من خودم خوب میدونم بدبخت میشم  از طرفی صب  اینو گذاشتم پروفم  به پسرخ ...

اگه اون میذاشت تو چه فکری میکردی؟

🚩🇮🇷کاربری موقت دست دونفر هست چون یکیشون تعلیق شده از کاربری ساحل دریایی استفاده میکنه🧿 🇮🇷 لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

اگه اون میذاشت تو چه فکری میکردی؟

خب اون همش استوریای عاشقانه میذاره من چیزی نمیگم😐

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

خب اون همش استوریای عاشقانه میذاره من چیزی نمیگم😐

اها پس که اینطور

بنظرم نباید همچین چیزی میذاشتی 

مخصوصا اگه مطمئنی از تو خوشش میاد

🚩🇮🇷کاربری موقت دست دونفر هست چون یکیشون تعلیق شده از کاربری ساحل دریایی استفاده میکنه🧿 🇮🇷 لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

اها پس که اینطور بنظرم نباید همچین چیزی میذاشتی  مخصوصا اگه مطمئنی از تو خوشش میاد

خب حالا چیکار کنم! 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز