2777
2789
عنوان

کاش بود

184 بازدید | 31 پست

امروز 26روز از رفتنش میگذره 

بدیاش یادم رفته

حس میکنم دیگه هیچکس مث اون دوسم نداره 

دلم براش تنگه 

کاش بود کاش نمیرفت چهار سال باهم بودیم توروخدا تنهام نذارین 


دلیل جداییمون: بچه ننگیش بود 

خانوادشو بهم ترجیح داد 

بخاطر حرف خواهرش ده روز ولم کرد 

حالم بده تنهام نذارین 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بمیرم برات💔🌿

خدانکنه دارم دیونه میشم 

انقدز کم خوراک شدم لاغر شدم 

حالم خیلی بده🙂

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

عزیزم شما هم رابطه کامل داشتین؟

فقط دستمو گرفته بود 

قرارمون ازدواج بود 

ن ن هیچ رابطه ای نداشتیم 

هر هفته همو میدیدیم 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

عجب کارت عالی بوده وا ندادی

اونم ادم این کارا نبود اصلاااااااا حرفی از رابطه نمیزد:) 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز