امروز 26روز از رفتنش میگذره
بدیاش یادم رفته
حس میکنم دیگه هیچکس مث اون دوسم نداره
دلم براش تنگه
کاش بود کاش نمیرفت چهار سال باهم بودیم توروخدا تنهام نذارین
دلیل جداییمون: بچه ننگیش بود
خانوادشو بهم ترجیح داد
بخاطر حرف خواهرش ده روز ولم کرد
حالم بده تنهام نذارین