سلاااااااااااام ،شب خوش💙
بیاین یکم گپ بزنیم ببینم اصن چن چندیم...
اول از همه به این سو چراغ من ثمین# نیستم! هر گردی گردو نیست...ایشون م فمینیست نبود!بگذریم...
فمینیست هستین؟ اصلا از این جنبش چی میدونین؟ ایا اونو فحش میدونین؟ 😄
اصلا به نظرتون بدترین تبعیض جنسیتی تو ایران کدوم قانون یا کدوم فرهنگه؟
شما سوالی ندارین ازم تو این زمینه
بیا هر درد دلی به عنوان یه زن داری بگو اصلا... 😊
ماچ بهتون 🌿