خب خب دوستای خودم شب تون بخیییییر...🌿
این تاپیک متاسفانه نصفه و نیمه موند و منم گفتم بهتره قبل از اینکه موضوع جدیدی رو شروع کنم بیام اینجا گرد و خاک تاپیک رو بگیرم و بحث رو تموم ش کنم، چون موضوع خیلی مهمه و اگه بخوایم تو هر زمینه دیگه ای حرف بزنیم بازم رد پای این داستان یعنی کلیشه_های_جنسیتی# رو تو ش میبینیم.
آماده این برای شروع؟! 🙌
اها نکته مهمی که الان به ذهنم رسید...من ثمین# نیستم! لطفا تکرار نکنین.از محتوا مطالب م مشخصه 😄❤😘