2777
2789
عنوان

🍃فمنیسیم و فمینیست🍃

949 بازدید | 65 پست

سلاااااااااااام ،شب خوش💙

بیاین یکم گپ بزنیم ببینم اصن چن چندیم...

اول از همه به این سو چراغ من ثمین#  ‍نیستم! هر گردی گردو نیست...ایشون م فمینیست نبود!بگذریم...

فمینیست هستین؟ اصلا از این جنبش چی میدونین؟ ایا اونو فحش میدونین؟ 😄

اصلا به نظرتون بدترین تبعیض جنسیتی تو ایران کدوم قانون یا کدوم فرهنگه؟

شما سوالی ندارین ازم تو این زمینه

بیا هر درد دلی به عنوان یه زن داری بگو اصلا... 😊

ماچ بهتون 🌿


📍ساکن سرزمین پیتزا و پاستا 🍕 🍝 🇮🇹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینجا مگه کسی صدای خانومارو میشنوه؟؟؟

رفتم پیش وکیل واس مشاوره طلاق از هرچی ازدواجو مردو زن متنفرشدم.. فقط موندم اینایی ک قانون تصویب میکنن خودشون دختر دارن یا ن

گفتی که پس از سیاهی رنگی نبود! ؟ پس موی سیاه من چرا گشت سپید...    

سلام.اتفاقا همین چند دقیقه پیش تو فکرتون بودم.قرار بود چند تا کتاب براتون بپرسم اما اونی که گفتم رو ندیدم.یادتونه؟

فمینیسم هم قبول ندارم چون به نظرم ظلم به زن هست.

سخت است فهماندن نکته ای به کسی که منافعش در نفهمیدن است.......دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح و سلم چه بسیارند اهل دین، آنجا که شرط دینداری جز نمازی غراب وار و روزی چند گرسنگی و تشنگی و طوافی چند برگرد خانه ای سنگی نباشد....

شما تخصصتون چی هست که میگید سوالی داریم تو این زمینه که ازتون بپرسیم ؟

سلام بماند به یادگار ،اینها اخرین حرف های من هست ،الان که اینو میخونی من برای همیشه سایت و ترک کردم ، به نی نی یار گفتم تعلیقم کنه حالا نمیدونم تعلیق بشم مثل قدیم میزنه روش که **دسترسی به اطلاعات این کاربر امکان پذیر نمی باشد **یا نه ؟ به هر حال من رفتم ، دوستان خوب من  خداحافظ ببخشید که بی خبر رفتم محبت هاتون یادم میمونه خوبی و بدی دیدید حلال کنید ، در خصوص اونهایی هم که با رفتم خوشحال میشن باید بگم خداروشکر که هنوز باعث خوشحالی میشیم 😂 راحت باشید حلالتون .نمیدونم دیگه باید چیا بگم ، جز اینکه  ایشالا  حال دل همه خوش باشه 💔 خداحافظ تا همیشه 9.8.2024 اخرین بازدید 👋👋
اینجا مگه کسی صدای خانومارو میشنوه؟؟؟ رفتم پیش وکیل واس مشاوره طلاق از هرچی ازدواجو مردو زن متنفرشد ...

درسته حق دارین اما باید تلاش کرد...تلاش م از خودمون شروع میشه اما خب خود خانما گویا دوست ندارن به برابری برسن 

📍ساکن سرزمین پیتزا و پاستا 🍕 🍝 🇮🇹

من فمنیستم و به نظرم همه باید برابری خواه باشن

در موردش چند تایی کتاب خوندم جنس دوم سیمون دوبوار ،

نقد و نظر درآمدی جامع بر نظریه های فمنیستی ، زن فقه اسلام ، در خدمت و خیانت زنان ، زنان دشتان و جنون ماهانه ،

توی فرهنگ ما هم متاسفانه تبعیض زیاده و از اون ناراحت کننده تر به یک سری از این تبعیض ها خود زنا هم دامن میزنن

دیگه چیا بگیم؟

شما تخصصتون چی هست که میگید سوالی داریم تو این زمینه که ازتون بپرسیم ؟

عزیزم سعی میکنم حتما حدااااقل روزی یه ساعت مطالعه رو داشته باشم تو این زمینه! ضمنا قراره کتابی تو این زمینه ترجمه کنم و اینکه مستر هم قراره این رشته رو بخونم(مطالعات جنسیت) و گذشته از همه اینا تاپیک زدم کنار هم یاد بگیریم اگر توجه کنین اول از شما پرسیدم مطاقبلا گفتم شما هم سوالی دارین بگین چون خیلیا اینجا نمیدونن!

📍ساکن سرزمین پیتزا و پاستا 🍕 🍝 🇮🇹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز