bellatrixlestrng معلومه که حرص خوردم😬😠😤مگه من میرم تو دورهمی کیپاپرا زر مفت بزنم که بقیه میان تو دورهمی ما زر میزنن😣😣منم از فردا میرم تو اون تاپیکایی که حرف بی تی اس میزنن میگم این عنترا مگه چی دارن؟دیگه خز شدن😂😂انتقام_سخت_😊# برو به پست
پاتریکتونم دقیقا.یاد اون دخترایب میوفتم که سر هرچیزی میرفتن در دفتر مدرسهبچه_نباشیم# عقده_ای_نباشیم😊# برو به پست