درود ، بنده اصلا شرح حال شما و علت مصرف دارو برای بارداریتان را نمیدانم و هیچ مستندی از مشکلات باروری شما ندارم بنابراین نمیتوانم راهنمایی درست انجام دهم
لطفا همان مطبی که پرونده د...
سلام شما دو روش جلوگیری از بارداری دارید که داشتن یک روش جلوگیری کافی است بنابراین مشخص است که باردار نیستید به علت داشتن استرس و اضطراب پریود شما عقب افتاده است موفق باشید
قبل از اقدام به بارداری لازم است کم کاری تیرویید درمان شود زیرا هم باعث اختلالات قاعدگی و تخمک گذاری و نازایی می شود و هم در صورت بارداری باعث سقط یا مشکلات جنینی خواهد شد .
سلام خیر ربطی به این مسئله ندارد و انجام خود ارضایی عوارض جسمی و روحی زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت و انجام آن اصلا توصیه نمی شود به علت عوارضی که دارد برای منظم شدن پریود خود...