2794
سلام اکر قصد بارداری ندارید بهتر است تحت نظر پزشک برای منظم شدن پریود خود از قرص جلوگیری استفاده کنید موفق باشید.
1398/12/18
اگر اولین باره این تجربه رو دارید صبر کنید تا پریود بشید اگر پنج روز حداقل تاخیر داشتید اول تست بارداری الزامیه
1398/12/17
در مورد بی‌حسی بله تا حدودی طبیعیه به مرور رفع میشه در مورد پریود با توجه به اینکه شیردهی ندارید کمی صبر داشته باشید پریود میشید و به تدریج منظم میشید
1398/12/17
سلام نگران نباشید با توجه به سن شما تا یک سال این مسئله طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد موفق باشید
1398/12/17
احتمال عفونت وجود دارد اگر به خون ریزی نیافتادید ویا علائم عفونت شما نشدید پیدا کرد باید به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود موفق باشید
1398/12/16
معمولا تجویز دوفاستون از شب چهاردهم قاعدگی یک قرص به مدت ده شب هست با این وجود تماس بگیرید با پزشک خودتون چک کنید
1398/12/17
سلام عزیزم بارداری بعیده اگر تیتر منفی بوده
1398/12/18
سلام بين دو روز تا يك هفته قرص بايد عمل كنه اگر پريود نشديد در صورت عقب افتادن تاريخ پريودي تست بارداري بديد
1398/12/28
سلام، شما بالای ۴۰ سال دارید و مناسب برای مصرف قرص پیشگیری نیستید.استفاده نامرتب و با وقفه قرصهای پیشگیری ترکیبی میتواند نامرتبی قاعدگی بدهد. برای شما سونوگرافی از رحم و تخمدانها (...
1398/12/16
سلام شما با ايجاد سيكل معيوب ( استرس-لكه بيني) شرايط خود را اصلاح نميكنيد . بهتر است با ورزش و مشاوره به حفظ آرامش خود كمك كنيد و كمي شادتر زندگي كنيد.
1398/12/14