2794
تا پریود عقب نیافته و بعدش تست بارداری ندید به هیچوجه نمیشه در مورد بارداری حدس زد!
1398/12/26
سلام شبی یک عدد از قرص دوفاستون استفاده کنید و داشتن لکه بینی جزئی در زمان تخمک گذاری طبیعی است موفق باشید
1398/12/24
سلام می توانید ۵ شب شبی دو عدد از قرص دوفاستون استفاده کنید و قطع کنید تا پریود شوید موفق باشید.
1398/12/22
سلام به این سوال شما بنده پاسخ داده ام موفق باشید
1398/12/22
در کل اگر هر نوع تغییری در قاعدگی بیش از دو‌سیکل اتفاق بیافته نیاز به بررسی هست گاهی خانمها در دوره اقدام به دلیل استرس هم بی‌نظمی را تجربه می‌کنند
1398/12/22
درود احتمال بارداری هست، خیر باعث تاخیر نمیشود
1398/12/24
سلام تا یک هفته دیگر زمان دارید با توجه به شیوع بیماری کرونا خیر نیازی به مراجعه به پزشک ندارید موفق باشید
1398/12/21
سلام در صورت اختلاف یک هفته تا ده روز طبیعی است، نگران نباشید درصورتی که سبک زندگی و رژیم غذایی خود را تغییر دهید، یست شما از بین خواهد رفت. فست فود و نوشابه ها را کاهش بدهید. ...
1398/12/28
سلام درصورتی که تنبلی تخمدان شما بدون عارضه بوده باشد، معمولا نیاز به درمان دارویی ندارد و با تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی برطرف میشود. داروهای تجویز شده باعث اختلال پریودی شما ش...
1398/12/28
باید به سکسولوژیست مراجعه کنید
1398/12/21