2794
سلام باید بررسی شوید تست پاپ اسمیر وسونوگرافی توصیه میشود تا با توجه به جواب وضخامت آندومتر دارو بگیرید روز خوش
1397/02/16
سلام لطفا خودسرانه دارو نخورید باید بررسی انجام دهید .از نظر بارداری .عفونتها .کیست تغییرات هورمونی ...‌باید چک شوید تست پاپ اسمیر وسونوگرافی پیشنهادمیشود روزخوش
1397/02/15
سلام برای بارداری بعدی کمی صبر کنید .لخته دفعی بافت آندومتراست احتمالا که در موقع خونریزی دفع میشود طبیعی میباشد ونیاز به انجام کار خاصی ندارد .روز خوش
1397/02/12
سلام تستهای خانگی خیلی دقیق و قابل اعتماد نیستند اگر کیفیت پریودتان از نظر خونریزی و تعداد روزه مثل همیشه هست نیاز به بررسی نیست در غیر اینصورت آزمایش بارداری دهید روزخوش
1397/02/12
سلام دوست عزیز روزی ۳ عدد قرص لتروزول دوز زیادی بوده ممکن است به همین علت کیست ایجاد شده باشد بهتر است به مرکز تخصصی ناباروری مراجعه نمایید تا پروسه درمانی خود را ادامه دهید تا نت...
1397/02/11
سلام دوست عزیز اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید اگر باردار نبودید باید به پزشک مراجعه نمایید تا با انجام سونوگرافی و آزمایشات هو...
1397/02/10
سلام دوست عزیز با توجه به شرح حال شما بهتر است تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت از تست بارداری استفاده کنید موفق باشید.
1397/02/10
سلام دوست عزیز تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید موفق باشید.
1397/02/09
سلام بعداز ۶ماهگی فرزندتان میتوانید ال دی بخورید علت مصرف مدروکسی را نفرمودید.خودسرانه دارو مصرف نکنید .باید معاینه وبررسی شوید وبا توجه به علت دارو بگیرید موفق باشید
1397/02/10
سلام دوست عزیز نگران نباشید تا ۳ هفته بعد از مصرف قرص اورژانسی زمان دارید تا پریود شوید موفق باشید.
1397/02/09