سلام برای بارداری بعدی کمی صبر کنید .لخته دفعی بافت آندومتراست احتمالا که در موقع خونریزی دفع میشود طبیعی میباشد ونیاز به انجام کار خاصی ندارد .روز خوش
سلام تستهای خانگی خیلی دقیق و قابل اعتماد نیستند اگر کیفیت پریودتان از نظر خونریزی و تعداد روزه مثل همیشه هست نیاز به بررسی نیست در غیر اینصورت آزمایش بارداری دهید روزخوش
سلام دوست عزیز روزی ۳ عدد قرص لتروزول دوز زیادی بوده ممکن است به همین علت کیست ایجاد شده باشد بهتر است به مرکز تخصصی ناباروری مراجعه نمایید تا پروسه درمانی خود را ادامه دهید تا نت...
سلام دوست عزیز اگر تا یک هفته دیگر پریود نشدید بهتر است برای اطمینان از تست بی بی چک استفاده کنید اگر باردار نبودید باید به پزشک مراجعه نمایید تا با انجام سونوگرافی و آزمایشات هو...
سلام بعداز ۶ماهگی فرزندتان میتوانید ال دی بخورید علت مصرف مدروکسی را نفرمودید.خودسرانه دارو مصرف نکنید .باید معاینه وبررسی شوید وبا توجه به علت دارو بگیرید موفق باشید