2723

بی محبتی همسر در جمع خانوادگی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 123 بازدید

 سلام. من و شوهرم همدیگرو خیلی دوست داریم. ولی شوهرم اصلا بلد نیست محبتشو نشون بده. اینقدر تو جمع خانوادگیشون از من دور میشه که دیگه کلا حس میکنم منو نمیبینه و بارها سر این مسئله جر و بحثمون شده و آخرشم هیچی به هیچی.

حتی خواهراش بهم تیکه انداختن که داداشمون زیاد محلت نمیده و دوستت نداره. ولی خودم میدونم اینجوری نیست. 

حالا تازگی رفتیم شهرستان برای تاسوعا و عاشورا دیگه اینقدر چسبید به خواهراش منم تصمیم گرفتم برای همیشه ترکش کنم و دیگه بیخیال بشم. 

یه حرفی زد که از همون لحظه احساس میکنم میترسه که محبتش به منو تو جمع نشون بده که بگن فلانی زن ذلیله و از ترس زنش جرات حرف زدن با خواهراشو نداره. 

حالا راهکار میخوام به نظرتون چیکار کنم. 

من دوست دارم به همه ثابت کنم که شوهرم منو دوست داره ولی واقعا ناتوانم. 

نگید برات مهم نباشه که واقعا برام مهمه، بخصوص اینکه خانواده شوهرم همه چیزو در آرایش کردن و ظاهر زیبا میبینن و تو فکر خودشون پسرشون حیف شده که منو انتخاب کرده و من در حد پسرشون نیستم. ولی از نظر خودم اینجوری نیست. و منو شوهرم خیلی به هم میایم.

حالا فقط ازتون راهکار میخوام یه مدت خودم میرفتم سمتش تغییری نکرد. حالا دوست ندارم برم سمتش چون دیگه احساس خوبی ندارم. دوست دارم اون بیاد سمتم.

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۶ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام  و وقت بخیر 
ببینید متاسفانه گاهی فرهنگ اشتباه که به اسم احترام رایج هست بین برخی خانواده ها وجود داره باید زمان بدید .از طرفی اگر واقعا رابطه خوبی دارید نباید حرفهای اطرافیان تاثیر بگذاره .با همسرتون صحبت کنید و بهشون بگید که براتون چقدر مهم هست .انتظارات تون رو بیان کنید محبتی که مد نظرتون هست رو برای همسرتون مشخص کنید .موفق باشید 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

بی محبتی همسر در زندگی مشترک

پاسخ سلام دوست عزیزمموارد متعددی رو مطرح کردین که تا حد امکان با هم بررسی‌شون می‌کنیم.شما 4 سال هست ازدواج کردین و احساس می‌کنید اخلاق همسرتون تغییر کرده و دیگه به شما محبت نمی‌کنن. اطلاعاتی که دادید واقعا...

بی محبتی و سردی خانواده همسر

پاسخ سلام دوست عزيزبا توجه به مطالبی كه مطرح كرديد بنظر می رسد كه شما خيلی به مسائل حساس شديد و توجه افراطی داريد و هر موضوعی و رفتاری رو تفسير میكنيد و گاهی بزرگ نمايی ميكنيد .شما يک خانواده مستقل هستيد و...

بی محبتی های همسر

پاسخ سلام دوست عزیز خطوط قرمز رابطه را حفظ کنید؛ برای مثال وقتی بی احترامی صورت می گیرد، به جای رفتار متقابل، سعی کنید یادآوری کنید که نباید این کار را انجام دهد و اگر مشکلی هست می توان درباره آن با گفت و ...

بی محبتی همسر

پاسخ سلام ابتدا در آرامش این مسئله را با همسرتان در میان بگذارید تا از احساس شما باخبر شوند و اگر سوتفاهمی پیش آمده برطرف شود. در مرحله بعد نیز برای بررسی بیشتر به یک مشاور مراجعه کنید.