2723

چرا نوزاد سینه مادر را نمیگیرد؟

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 93 بازدید 1 تبادل تجربه

با سلام من نوزاد یک ماهه دارم که اصلا سینه رو نمیگیره و مجبورم با قاشق یا شیشه شیر خودم رو بهش بدم و نگرانم شیرم خشک بشه چون مک نمیزنه آیا استفاده از شیر دوش برقی مانع خشک شدن شیرم حداقل تا یکسالگی میشود؟ خیلی نگرانم شیرم خشک بشه و نتونه از شیر خودم استفاده کنه شیر دوش برقی خوبه یا نه؟

اطلاعات تکمیلی

سن 37 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

پزشک اطفال

درود

یکی از شایعترین علتهای که نوزاد سینه مادر را نمیگیرد اشکالات ساختمانی سینه مادر است. اینکه آیا نوک سینه اصلا وجود دارد یا نه و اگر وجود دارد شکل و اندازه آن برای شیرخوردن نوزاد مناسب است یا نه!؟

یکی از ساده ترین راه حل ها در صورت مناسب نبودن شکل و اندازه نوک سینه ، استفاده از رابط های شیردهی است، از داروخانه تهیه وامتحان کنید. حدود ٣٠-۴٠ درصد مادران مشکلشان با این وسیله ساده حل میشود.

راه دوم دوشیدن شیر است . البته بعد از دوشیدن نباید از شیشه برای شیردهی استفاده شود.
مناسبترین وسیله برای دوشیدن شیر شیردوش های برقی خانگی است.
طرز مکش این شیر دوشها  دقیقا به شکل مکش دهان شیرخوار میباشد و علاوه بر اذیت نشدن مادر، باعث تداوم تولید و خشک نشدن شیر میشود.

تجربه شما

login captcha

با تشکر  از مشاور

پرسش ها و پاسخ های مشابه

چرا نوزاد سینه مادر را نمیگیرد؟

پاسخ با سلام و عرض ادب دوست عزیز شیر خوردن با شیشه برای کودک راحت تر است چون با قدرت مکیدن کمتر، شیر راحت تر و بیشتر وارد دهان می شود. سعی کنید با شیشه شیر ندهید. می توانید شیر بدوشید و با قاشق یا سرنگ بده...

نامزدم از ظاهرم ایراد میگیرد

پاسخ سلام دوست عزيز ✋🏻 ممنون از اينكه ما را انتخاب كرديد از دلايل بهانه گيری زوجين از يكديگر ،دلخور شدن آنهاست . -وقتی زن و مردی از هر موضوعی دلخور شده گاهی به جای آنكه موضوع را مستقيم مطرح كنند ،شروع ب...

چه زمان تخمک گذاری صورت میگیرد؟

پاسخ سلام ممنون. بهتر است از روز ۱۴ سیکل قاعدگی تا ۲۲ سیکل قاعدگی یک شب در میان برای بارداری اقدام کنید موفق باشید.

در هفته چند معاینه لگن برای زایمان صورت میگیرد؟

پاسخ اگر مشکل خاصی نباشه به طور معمول در 37 هفته یا بیشتر