2777
2789
اصصصصلا وقت نکردم بیام نت مثل گاو نه من شیر ده همش مشغول شیر دادنم خوابم ندارم که
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دختر بیا بگو چه مرگته؟ مدیونی اگه فکر کنی فوضولم
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
خجالت نمی کشید رفتید سیزده بدر اونوقت من تو خونه نشستم؟
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
ننه چرا نفیس نیومد تاپیک؟
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
ما که امروز خونه بودیم هیچ جا نرفتیم دیشب جوجه گرفتیم مزه دار کردم برای امروز ناهار و تو بالکن کباب کردیم و ناهار خوردیم عصری هم نیم ساعت رفتیم بیرون یه چند تا خرید خونه داشتیم خریدیم و اومدیم خونه تهران که خیلییییی سرده از صبح تا ظهر داشت بارون میبارید بارون قطع شد ظهر ولی خیلیییی سرده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز