ما که امروز خونه بودیم هیچ جا نرفتیم دیشب جوجه گرفتیم مزه دار کردم برای امروز ناهار و تو بالکن کباب کردیم و ناهار خوردیم عصری هم نیم ساعت رفتیم بیرون یه چند تا خرید خونه داشتیم خریدیم و اومدیم خونه تهران که خیلییییی سرده از صبح تا ظهر داشت بارون میبارید بارون قطع شد ظهر ولی خیلیییی سرده