2777
2789
اصصصصلا وقت نکردم بیام نت مثل گاو نه من شیر ده همش مشغول شیر دادنم خوابم ندارم که
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دختر بیا بگو چه مرگته؟ مدیونی اگه فکر کنی فوضولم
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
خجالت نمی کشید رفتید سیزده بدر اونوقت من تو خونه نشستم؟
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
ننه چرا نفیس نیومد تاپیک؟
یا عباس بن علی! یا کاشف الکرب عن وجه الحسین..... اکشف کربی بحق اخیک الحسین ای کسی که غم و اندوه را از چهره حسین(ع) زدودی....... غم و اندوه من را نیز برطرف فرما
ما که امروز خونه بودیم هیچ جا نرفتیم دیشب جوجه گرفتیم مزه دار کردم برای امروز ناهار و تو بالکن کباب کردیم و ناهار خوردیم عصری هم نیم ساعت رفتیم بیرون یه چند تا خرید خونه داشتیم خریدیم و اومدیم خونه تهران که خیلییییی سرده از صبح تا ظهر داشت بارون میبارید بارون قطع شد ظهر ولی خیلیییی سرده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز