2777
2789
عنوان

همسایهٔ...🫤🫤🫤

679 بازدید | 46 پست

مهمون اومده خونشون بچه دارن خیلی میدوئه شوهرم رفت بهشون تذکر داد گفت هنوز سر شبه که وقت خواب نیس ک

یه چند دقیقه اروم شد بعد دوباره الان شروع کرده به دویدن جوری که بدتر از قبل اینکه ما بریم تذکر بدیم میدوئه خیلی کلافه ام چیکار کنم🫤

میشه یه صلوات مهمونم کنی...💛🌻

راه بیاین مهمانه دیگه همیشه که نیست


تیکر بارداری نیست                                                                                                  این آخرین فرصته                                                             شُد شُد،نشد رهاش میکنم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب راس میگه دیگه وقت خواب نیست که الان

چی میشه یه روز همسایه رو تحمل کنید آخه 

والا همسایه ما عروسی گرفت کل شب رو نخوابیدیم چیزی هم نگفتیم

گفتیم یه شب نخوابیم نمیمیریم


یا امام رضا ضامن آهو شدی میشه ازت خواهش کنم ضامن منم بشی؟🥺💖  میشه شما هم  دعا کنید تا امام رضا حرفم رو بشنوه ؟💚
اخه اولین بارشون نیست هر هفته روزی یه بار همینه تا الانم تحمل کردیم نگفتیم🤕🤕🤕

ما هرشب بساطمون همینه

اپارتمان همینه باید تحمل و مراعات کرد

تیکر بارداری نیست                                                                                                  این آخرین فرصته                                                             شُد شُد،نشد رهاش میکنم 

بچشون چندسالست؟


نی نی ها یهو خودشونو موقع شیرخوردن یا بازیگوشی توی بغل،هول میدن به عقب، مواظب باشین مثلا پشت سرشون دیوار یا مبل نباشه.نی نی هم مثل ما تشنه میشه بهش آب بدین.انگشت مکیدن بچه علاوه بر نشانه ی گرسنگی نشانه ی تشنگی هم هست چون به کمک انگشت توی دهنشون آب تولید میکنن،پس آب بدین به نی نی، دندونی یه جنس نرم و یه جنس تقرییبا نرم بخرین و همیشه توی بشقاب پلاستیکی یا جایگاه خود دندونی، روی زمین بذارین تا بچه هروقت خواست راحت برداره.موقع دندون دراوردن غذا نمیخورن و نق نقو میشن.پس درکشون کنیم چون به اندازه کافی نی نی خودش درحال اذیت شدن هست.اینجورمواقع مایعات مثل شربت شیرین خونگی مثلا شربت البالو، به و ... بدین، برای از پوشک گرفتن عجله نکنین اصصصصلا حتی ممکنه چندین ماه توضیح بدین تا دلش بخواد و سن و درکش برسه تا واقعا اون کاری که شما میخواین رو انجام بده،مثلا سرپا نشینه اصلا و هیچ روش و وسیله هم قبول نکنه.اگه دیدی صبرت کم شده و بعد از ده بار تذکر و حرف و ۱۰۰بار آموزش، داد میزنی ،دوسه تا برنامه تفریح و رفت و امد بذار.اگه تغییری نکردی برو دکتر و قرص ضعیف بخور،تا کلا بدنت ریلکس بشه.بچه دو الی ۳ ماه قبل از ۳ سالگی،الکی گاز نمیگیره، دندون آسیاب درمیاره و میل به گاز گرفتن چیزی داره پس دندونیاشو که از داروخونه خریده بودی بشور استریل کن بذار تو لیوان بذار پایین ترین طبقه یخچال و بهش بگو این برای شماست که گاز بگیریش( وگرنه بچه بی تربیت و گازگیر نیست،ولی وقتی هی بگیم گگاااززز نگیر ،بی تربیت،،،،،،،اونم تو ذهنش درج میشه یه بچه ی بی تربیت گازگیره و باید به همین کار ادامه بده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز