2777
2789
عنوان

مهمونی دیشبم

297 بازدید | 31 پست

خانواده شوهرو دعوت کرده بودم جاریم از اول تا اخر نشسته بود روی یه مبل از جاش تکون نخورد بارداره البته ولی کلا تو قیافه بود اخر غذا هم  از شوهرم تشکر کرد  بعد غذا داشتم تو اشپزخانه جابه جا میکردم یهو دیدم اومده تو اشپزخونه گفتم عجبه 

بهش گفتم عزیزم برو بشین گفت نه دارم راه میرم پاهام باز بشه زیاد نشستم .منه احمق فکر کردم اومده مثلا کمک . 

میشه برای پسرم نفری یه صلوات بفرستید خوب بشه.کاردرمانی میره

طوری نیست توهم برو خونش از شوهرش تشکر کن  

منتظرم دوباره مامان بشم  دعام کن دوست خوب من.. یه گل دختر دارم عاشقشیم  الان تو اقدامم برای نی نی دوم اگه خدا صلاح دید 🥺 بهم بده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هههههه

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ازتون یه خواهشی دارم از شمایی که امضامو میخونی...مادری یا خانوم خونه یا شاغل و یا همه اینا... لطفا موقعی که تو خونه مشغول کاری، اگه شیشه مربا تموم شد ،اگه جعبه مقوایی پیتزا و شیرینی خالی شد ،اگه شامپو تموم شد،قوطی شیر خشک دلبندت خالی شد،شيشه خيارشور و سس و آب معدنی و بطری آب میوه تموم شد،اگه خواستی اسباب بازی شکسته يا هرچیز پلاستیکی يا مقوايي يا فلزي و شيشه اي دور بندازی...یه کیسه پلاستیکی بزرگ بزار دم در هرموقع یکی از اینا تموم شدن لطف کن بندازش داخل اون کیسه و وقتی پر شد سرشو گره بزن، یا بندازش ظرف زباله یا ازش آویزون کن.میدونی چقد اجر کارت میشه؟؟ هم در حق طبیعت و هم در حق اون انسان زباله گردی که ضایعات بازیافتی خشك جمع میکنه لطف بزرگی میکنی و میدونم که پاداش این کار خوبت یه جایی به خودت برمیگرده 🙏
نمیدونم چرا خندم گرفت ولش کن خودت میگی بارداره تو هم هر موقع دعوتت کرد خونشون جبران کن

دفعه پیش که دعوت کرده بود تا سالاد غذاشم من درست کردم حسابی هم بهش کمک کردم 

میشه برای پسرم نفری یه صلوات بفرستید خوب بشه.کاردرمانی میره

خب بارداره اشکال نداره.. اصلا مهمون وظیفه نداره پاشه ظرف بشوره این ی محبته فقد ک گاها بعضیا نمیکنن این محبتو

کار خوبووو خدا میکنع ک با کسی حرف نمیزنه🙃نه تو آنی ک همانی.......نه من آنم ک تو دانی🧸
اونوقت وقتی که ما بارداریم،  شاد و شنگول همه جا می چرخیم و همه کاری می‌کنیم ولی جاری ها وقتی که ...

خونه ما اینجوری اگه خونه خواهرشوهرم بود مثل فرفره وسط میچرخید 

میشه برای پسرم نفری یه صلوات بفرستید خوب بشه.کاردرمانی میره
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترمیم نمره

sepidkoh | 39 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز