2777
2789
عنوان

حق با کیه

75 بازدید | 11 پست

همسرویسی خواهرم ، صبح ها که سرویسش میاد حدود دو دقیقه دیر پیاد پایین و راننده سرویس هر سری میگه دیر میای و باهاش دعوا میکنه فرضا فکر کنید راننده گفته بچه هفت و ده دقیقه پایین باشه خود راننده ۷ و ۱۷ برسه این بچه هم تقریبا تا ۷ و ۱۸ بره پایین این راننده بهش برمیخوره حالا علت این کار دختره هم اینه میگه بابام میگه زمستونه نرو پایین وایستا از پنجره نگاه کن امد برو پایین ، حالا به نظر شما کار کدوم اشتباهه دختره که دو دقیقه تاخیر داره یا راننده هه که هر روز صبح اعصاب این بچه رو خورد میکنه 

راننده باید سر وقت بیاد .برای بچه هامون سرویس میگیریم که با آرامش برن مدرسه 

ن اینکه بهش استرس بده 

داریم هزینه آرامش پرداخت می‌کنیم برای بچمون 

راننده حق نداره با بچه برخورد داشته باشه 

اگر هم صحبتی داره باید با پدر و مادرش انجام بده 





نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷


من پسرم دبستانی گاهی تا ۵دقیقه هم وایساده تو ورودی تا سرویس بیاد. سرویسشون مرتب تشکر میکنه که منتظرش نمیذاریم میگه برا هر نفر بخام ۳دقیقه مطل بشم ۵نفرن میشه یه ربع از سرویس‌های دیگم میمونم 

ن با ی دقیقه سرما دختره میمیره  ن راننده با ی دقیقه وایسادن

لطفا درست بخوان و با لحن بهتری جواب بده عزیزم 

میگم سرویسه تقریبا ۷ دقیقه دیر میاد یعنی بچه ۷ دقیقه باید تو سرما وایسه

من پسرم دبستانی گاهی تا ۵دقیقه هم وایساده تو ورودی تا سرویس بیاد. سرویسشون مرتب تشکر میکنه که منتظرش ...

ببین عزیزم این راننده حداقل با لحن خوب میگه این خانم با بچه دعوا میکنه گفته پدرم نمیزاره بیام کلی به پدر بچه هه لیچار گفته اخه این درست نیست که

راننده باید سر وقت بیاد .برای بچه هامون سرویس میگیریم که با آرامش برن مدرسه  ن اینکه بهش استرس ...

دقیقا دختره گفته زنگ بزن به بابام بگو گفته من زنگ نمیزنم به تو میگم که به اون بگی دختره گفته من میگم ولی قبول نمیکنه تو خودت بهش بگو برگشته میگه اخه فقط تو دیر میای حالا دو دقیقه است ها

ببین عزیزم این راننده حداقل با لحن خوب میگه این خانم با بچه دعوا میکنه گفته پدرم نمیزاره بیام کلی به ...

آها نه بابا اگه اینجوری بی ادبی کرده باید پدر یا مادر با راننده سرویس صحبت کنن وبگن ما خودمون خواستیم بچمون زودتر نیاد پایین شما میتونی وقتی نزدیک شدی یه تک به تلفن خونه بندازی که منتظر نشی 

لطفا درست بخوان و با لحن بهتری جواب بده عزیزم  میگم سرویسه تقریبا ۷ دقیقه دیر میاد یعنی بچه ۷ ...

ببخشین عزیز منظور بدی نداشتم

ولی خب راننده بی اصاب رو بفرس بره 

والا ما سرویس داشتیم راننده میومد بوق میزد ما میرفتیم

قند عسل من
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز